استراتژی دولت و تاکید استاندار تلاش برای شتاب بخشیدن به روند توسعه در کازرون است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: استراتژی دولت و تاکید استاندار،تلاش برای شتاب بخشیدن به روند توسعه در کازرون است.

حیدر علی کامیاب که پیش از ظهر امروز سه شنبه 16مهرماه در مراسم کلنگ زنی عملیات احداث خانه جوان شهرستان کازرون سخن می گفت با اشاره به ماموریت ویژه استاندار فارس به وی درخصوص بررسی شرایط توسعه بیش از پیش زیر ساخت های ورزشی در این شهرستان گفت:دستور و توصیه اکید استاندار فراهم سازی شرایط ساخت یک مجموعه ورزشی با زمین چمن فوتبال وسکوی تماشاچی  با رعایت ضوابط استاندارد جهت میزبانی و برگزاری مسابقات کشوری و لیگ است.
وی با بیان اینکه امروز به عنوان سفیر استاندار فارس در میان مردم فهیم وجوانان پرانرژی کازرون حضور یافته ام تا نوید روزهای بهتری را برای کازرون به مردم این شهرستان دهم افزود:در کنار کلنگ زنی پروژه خانه جوان کازرون،12 زمین  از 18 زمین چمن مینی فوتبال که سال گذشته کلنگ احداث آن به زمین خورد نیز در شرف افتتاح و به بهره برداری رسیدن است.
مدیرکل کل ورزش و جوانان فارس بهره برداری از این پروژه های ورزشی ، بهره برداری از مجوعه ورزشی  زیبای خشت،بهره بردرای از 6 سالن چند منظوره، بهره بردرای از یک چمن مصنوعی بزرگ دربخش مرکزی کازرون و... راتنها بخش کوچکی از خدمات دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان کازرون دانست.
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس ،این استان را پیشرو در ساخت خانه های جوان در کشور دانست و بابیان اینکه خانه های جوان به محلی برای تبادل تجارب ،دانش و انجام فعالیت های اجتماعی جوانان تبدیل می شوند ، راه اندازی سه سازمان مردم نهاد جوان را در کازرون طی یک سال گذشته به فال نیک گرفت.
کامیاب سازمان های مردم نهاد جوان را نماد و واسط مشارکت مردم ،خصوصا جوانان دانست و گفت: مشارکت جوانان در اداره جامعه يکي ازفاکتور های  اصلي ارتقاي سلامت، کاهش فقر و بي عدالتي در سلامت جوامع است.
وی با تاکید بر توجه ویژه استاندار به مسائل کازرون گفت:تلاش می کنیم تا در زمان حضور استاندار و همزمان با افتتاح فرمانداری ویژه در این شهرستان کلنگ احداث مجموعه مورد نظر استاندار فارس در کازرون نیز به زمین زده شود.
دبیر شورای عالی ورزش استان در ادامه به دیدارهفته آینده اعضای تیم های هندبال بانوان و آقایان کازرون با استاندار اشاره کرد و گفت:مقدمات برای انتقال امتیاز یک تیم فوتبال لیگ یکی به کازرون نیز فراهم شده است.
کامیاب حضور یک تیم فوتبال در کنار تیم های هندبال شهرستان کازرون را عاملی برای ایجاد شورو نشاط و هیجان در این شهر دانست و گفت: هیچ ابزاری همچون  ورزش باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه نمی شود.
وی در بخش پایانی صحبت هایش به تاخیر در احداث و بهره برداری  استخر در بالا ده و قائمیه اشاره کرد و ضمن پوزش از مردم به خاطر این تاخیر عدم تخصیص اعتبارهای لازم به این پروژه ها را علت تاخیر در احداث آنها عنوان کرد.
کامیاب ابراز امیدواری کردتا با رایزینی های انجام شده با فرماندارکازرون مشکلات این پروژه ها مرتفع و سرعت احداث آنها شتاب گیرد.
گفتنی بنا به دستور استاندار فارس مدیران کل دستگاه های اجرایی موظف شده اند تا ضمن حضور در شهرستان کازرون از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم این شهرستان آشنا و برای مرتفع ساختن آنها برنامه اجرایی را به عنایت الله رحیمی ارائه دهند.
مدیر کل ورزش و رزش و جوانان فارس نیز در همین راستا و در سفر یک روزه خود به کازرون ضمن دیدار با اهالی ورزش و روسای هیات های ورزشی،جوانان و عموم مردم کلنگ احداث خانه جوان شهرستان کازرون،کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی روستای خداآباد،کلنگ احداث سالن چند منظوره قائمیه وکلنگ احداث زمین چمن مصنوعی روستای سمغان را به زمین زد و ازده ها طرح ورزشی که قرار است هفته تربیت بدنی و دهه فجر امسال در شهرستان کازرون افتتاح و به بهره برداری برسد بازدید به عمل آورد.
انتهای پیام /  101
1227 کلیک ها  سه شنبه, 16 مهر 1398 17:12
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا