• مدیرکل ورزش وجوانان فارس:

ترویج ورزش همگانی در راس برنامه های هیئت ورزش بیماران خاص قرار گیرد

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: توسعه و ترویج ورزش همگانی باید در راس برنامه های هیئت ورزش  بیماران خاص و پیوند اعضا قرار گیرد. 

حیدر علی کامیاب که پیش از ظهر امروز دوشنبه ۸ مهرماه در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا سخن می گفت با تقدیر از افتخار آفرینی های ورزشکاران فارس در مسابقات جهانی نیوکاسل افزود: این که ما ۱۱ ورزشکار را به این مسابقات اعزام می‌کنیم و ۲۵ مدال رنگارنگ از این رقابت ها کسب می کنیم خود حاکی از ظرفیت‌های فراوان رشته های مرتبط با این هیئت در استان فارس دارد. 
وی با بیان اینکه در کنار توسعه بعد قهرمانی ۳۰ رشته زیرمجموعه این هیئت باید برنامه ها بر مبنای ترویج بعد همگانی ورزش بین شهروندان مبتلا به بیماریهای خاص قرار گیرد افزود: تعریف ما از ورزش همگانی با آنچه در عوام به عنوان یک پیاده روی یا دوچرخه سواری ساده مطرح است متفاوت می باشد. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس فراهم سازی شرایط برای ورزش کردن تمام شهروندان در هر رشته دلخواهی را تعریف و تکلیف اداره کل ورزش و جوانان از ورزش همگانی عنوان کرد و افزود:مطلوب این است که در کنار 856هیئت استانی، شهرستانی و... زیرمجموعه‌‌های هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا نیز فعال شوند. کامیاب با بیان اینکه سهم فارس از ۲۵ هزار شهروند پیوندی، ۲۵ هزار شهروند دیالیزی ۲۰ هزار شهروند مبتلا به تالاسمی، ۷ هزار شهروند مبتلا به ام اس و بیش از ۵ میلیون شهروند دیابتی در کشور قطعاً سهم زیادی است افزود: باید از تمام ظرفیت ها با در نظر گرفتن محدودیت های پزشکی برای فراهم‌سازی شرایط ورزش کردن این افراد در رشته های مورد علاقه شان استفاده کرد. 
وی در ادامه با اشاره به انتخاب لیلا دودمان به عنوان رئیس هیئت ورزش های خاص و بیماران پیوندی گفت: رئیس جدید این هیئت در مسئولیت قبلی خود یعنی نمایندگی مردم شیراز در شورای اسلامی شهر نشان داد که هر کجا آستینها را برای خدمت بالا زده و با خلوص نیت کار کرده است. 
دبیر شورای عالی ورزش استان نام‌نویسی در مجامع انتخاباتی هیئت های ورزشی و در معرض رای قرار دادن خود را مستلزم برخورداری از یک شهامت دانست و با اشاره به برخی سیاه نمایی ها مبنی بر اعمال نفوذ اداره کل ورزش و جوانان در انتخاب روسای هیئت‌های ورزشی گفت:خانم دودمان تنها کاندیدای تصدی این پست پس از اعلام رسانه‌ای فراخوان ثبت نام بوده است. 
کامیاب وجود دو رای  سفید از مجموع آرای ریخته شده در صندوق را نشانه غیر سفارشی بودن این انتخابات دانست و گفت: هر کس در خود توانایی مدیریت در هیئت های ورزشی را می بیند می تواند با توجه به فراخوان های اعلام شده در انتخابات ثبت نام کند. 
گفتنی است در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های خاص و پیوند اعضای استان فارس، لیلا دودمان با کسب۱۳ رای موافق از اعضای مجمع  برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت انتخاب و معرفی شد.
انتهای پیام /  101
2419 کلیک ها  دوشنبه, 08 مهر 1398 15:23
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

1 نظر

  • مینا سه شنبه, 09 مهر 1398 19:21 ارسال شده توسط مینا

    چرا معلمان ورزش را از مدارس ابتدایی گرفتند؟

    گزارش

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا