کارگاه کنترل وپیشگیری ازدیابت با رویکرد تغذیه وفعالیت ورزشی برگزار شد

راستین آنلاین:کارگاه کنترل و پیشگیری دیابت با رویکرد تغذیه و فعالیت ورزشی برگزار شد. 

اولین کارگاه آموزشی کنترل و پیشگیری دیابت تحت عنوان کنترل و پیشگیری دیابت با رویکرد تغذیه و فعالیت ورزشی روز چهارشنبه 27شهریورماه با تدریس عبدالمجید مصلی نژاد و ابوذر عباسی در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد. 
در این کارگاه سه ساعته که با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در مرکز همایش های شهر با حضور سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء فارس، اعضای هیات و جمعی از مسئولین برگزار شد، جمع کثیری از مربیان و ورزشکاران و بیماران دیابتی از سرتاسر استان فارس به صورت کاملا رایگان با اصول کنترل و پیشگیری بیماری دیابت از راه تغذیه و فعالیت ورزشی آشنا شدند. 
لیلا دودمان با بیان شعار هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء فارس در سال ۹۸ تحت عنوان فعالیت بدنی منظم، اولین گام برای خودمراقبتی و ارتقای سلامت بیماران خاص ، هدف ورزش برای همه را در دستور کار  این مجموعه قرار داده و عنوان کرد برای رسیدن به این مهم، با برگزاری کارگاه های آموزشی مختص بیماری های خاص، سعی داریم اطلاعات این خانواده بزرگ را افزایش داده و با فعالیت بدنی متناسب با شرایط و ارتقای سطح اطلاعات، شور و نشاط را به این مجموعه تزریق کنیم.
انتهای پیام /  101
1089 کلیک ها  جمعه, 29 شهریور 1398 16:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا