چاپ کردن این صفحه

مسابقه آزاد دو همگانی شهری در شیراز برگزار می شود / احتمال بین المللی شدن این مسابقه در سال آینده

راستین آنلاین:مسابقه دو همگانی شهری در شیراز با محوریت معرفی بافت تاریخی شیراز در پنجم مهرماه برگزار به صورت آزاد کشوری در شیراز برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری مسابقه دو همگانی شهر در سطح ملی در شیراز خبر داد و گفت: این مسابقه علاوه بر جنبه ورزشی با هدف معرفی بافت تاریخی و فرهنگی برگزار می شود.

ابراهیم گشتاسبی رادافزود: این مسابقه از ارگ کریمخان زند آغاز شده و در همین محل پایان می یابد و شرکت کننده در طول مسیر ۸کیلومتری بیشتر جاهای تاریخی و مذهبی مانند حرم های شاهچراغ (ع) و سید علاءالدین (ع)، مجموعه زندیه، بازار وکیل،طاق ها و گذرهای تاریخی و غیره را مشاهده می کنند.

گشتاسبی راد ضمن اشاره به آماده بودن زیرساخت های این مسابقه، از احتمال بین‌المللی برگزار شدن این مسابقه در سال آینده و در مسیر طولانی‌تر خبر داد.

یحیی زارع، مدیر تربیت بدنی و تفریحات سالم سازمان فرهنگی شهرداری شیراز نیز با بیان اینکه این مسابقه دو شهری همراه با نقشه خوانی است، گفت: سه کیوسک کنترل محل همراه با سه نقشه برای شرکت کننده‌ها در نظر گرفتیم که هر دونده با پایان هر مسیر و رسیدن به محل کنترل نقشه بعدی را دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به ملی بودن این مسابقه افزود: برای شرکت‌های غیر شیرازی دو شب اقامت رایگان درنظر گرفته شده و این مسابقه فقط ویژه آقایان است، همچنین علاقمندان می‌توانند تا چهارم مهر در سامانه shiraz.shahrsport.com ثبت نام کنند، مسابقه 5 مهر ساعت 8 صبح آغاز می شود و ورود برای عموم افراد آزاد بوده و ورودی رایگان است.

گفتنی است، نفر اول تا پنجم به ترتیب از مبلغ 3 میلیون تومان و ... دریافت می کنند و ده‌ها جایزه غیرنقدی دیگر نیز به قید قرعه برای شرکت کنندگان درنظر گرفته شده است.

دبیراجرایی این رویداد فرهنگی ورزشی نیز محمدجوادکشاورز از مدیران تحصیلکرده حوزه ورزش شهرداری است.

انتهای پیام /  101
1503 کلیک ها  سه شنبه, 26 شهریور 1398 13:49
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط