چاپ کردن این صفحه

برگزاری مجامع هیات ها نباید به روز انتخابات محدود شوند

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: مجامع هیات ها نباید به روز انتخابات محدود شوند.

حیدرعلی کامیاب که در مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی سخن می گفت با بیان اینکه نقش مجامع هیات های ورزشی نظارت بر عملکرد رئیس آن هیات است افزود:نمی شود اعضای مجمع، نظارتی برعملکرد رئیس هیات نداشته باشند اما بعد از 4 سال مدعی عدم کارکرد مثبت وی باشند.

وی خواستار تشکیل منظم و مرتب مجامع ورزشی ،بررسی عملکرد و ارئه راهکار ها برای بهبود عملکرد ها شد و گفت:البته نظارت به معنای مچ گیری و چوب لای چرخ گذاشتن نیست ،بلکه اعضای مجمعی که رئیس آن عملکرد خوبی دارد نیز می توانند با تشکیل مجمع عمومی از خدمات او تقدیر کنند.

کامیاب با اشاره به انتقاد برخی از اعضای مجمع هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان در این جلسه گفت:این اتفاقات طبیعی است و در هر مجمعی امکان وقوع آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه مجمع انتخاباتی دستور العمل خاص خودش را دارد و نمی توان خارج از چارچوب آن دستور العمل کار کرد افزود:علاقمندی به حضور در هیات های ورزشی با هدف خدمت ستودنی است.

وی درعین حال عبدالکریم یگانه ،یکی از کاندیداهای حاضر در این انتخابات را نیرویی قوی دررشته موتور سواری و اتومبیلرانی دانست وگفت: باید از تمام ظرفیت های موجود دراین رشته برای توسعه آن به عنوان رشته  ای که منجر به ایجاد شادی و نشاط در جامعه می شود استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از صحبت هایش توسعه باشگاه ها را یکی از راهکارهای پیشرفت این ورزش در دو بخش همگانی و قهرمانی دانست و افزود:سابقه رئیس جدید هیات موتور وسواری و اتومبیلرانی نوید فراهم سازی چنین زیر ساخت هایی را می دهد.

کامیاب با تقدیر از عملکرد تمام افرادی که برای اعتلای این رشته ورزشی در گذشته زحمت کیشده اند خواستار تغییر نگاه ها به سمت نگاه های برنامه محور و علمی شد و افزود:امروز موتور وسواری و اتومبیلرانی یک علم است و به همین دلیل باید از روش های سنتی فاصله گرفت و به روش های نوین روی آورد.

وی با تاکیدبر لزوم توسعه باشگاه ها گفت:باشگاه داری وظیفه هیات نیست اما هیات باید با برنامه ریزی دقیق در جهت ایجاد و افزایش باشگاه ها گام بردارد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از صحبت هایش به شرایط خاص کشور و تاثیر آن بر جامعه اشاره کرد و افزود:برخلاف جنگ 8 ساله که دشمن با گلوله ،توپ و تانک به جنگ ما آمده بود ،اینک نهاد خانواده مورد هجوم است.

کامیاب با بیان اینکه هدف دشمنانان این سرزمین برهم زدن آرامش روانی جامعه است افزود:در چنین شرایطی نقش ورزش پررنگ تر از گذشته می شود.

وی توسعه بخش همگانی ورزش موتور سواری و اتومبیلرانی را عاملی برای ایجاد نشاط در جامعه دانست و گفت:در کنار توسعه ورزش باید به حوزه فرهنگ و اخلاق نیز توجه ویژه کنیم.

کامیاب اخلاق را حاصل ورزش دانست و افزود:ورزشکارو قهرمان  بی اخلاق هیچ تاثیر مثبتی بر جامعه ندارد.

گفتنی است دراین مجمع مسعود طهماسبی با کسب 12 رای از مجموع 16 رای ممکن برای مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات موتورسورای و اتومبیلرانی استان فارس انتخاب شد.

انتهای پیام /  101
1431 کلیک ها  شنبه, 16 شهریور 1398 17:11
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط