• مدیرکل ورزش و جوانان فارس خبرداد؛

رشد 22 درصدی زیر ساخت های ورزشی درآباده

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس از رشد 22 درصدی زیر ساخت های ورزش آباده دردوره 5 ساله بین سال های 93 تا 98 خبر داد.

حیدرعلی کامیاب که در دیدار با رحیم زارع نماینده مردم  آباده و بوانات درمجلس شورای اسلامی سخن می گفت افزود:فضای ورزشی موجود در این شهرستان در ابتدای این دوره زمانی 51789 متر و سرانه ورزشی 514/. متربوده است.

وی افزود:از سال 93 تا کنون 11555 متر فضای ورزشی در آباده و بوانات ساخته شده که نشان از رشد 22 درصدی سرانه ورزشی در این منطقه از استان است.

کامیاب سرانه ورزشی کنونی در این شهرستان را 628/. متر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تا سال 1393 در این منطقه از استان تنها یک سالن تخصصی،یک چمن مینی فئتبال،یک خوابگاه ،سه خانه ورزش روستایی ویک زمین آسفالته وجود داشته است افزود:در سال جاری 6 پروژه ورزشی شامل یک سالن چند منظوره در بیدک،4 زمین مینی فوتبال با مساحت 4500 متر و خانه روستایی با مساحت مجموع 5800 متر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

دبیر شواری عالی ورزش استان تعداد باشگاه های این منطقه از استان در سال 93 را تنها سه باشگاه عنوان کرد و افزود:در حال حاضر 19 باشگاه در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

کامیاب با بیان اینکه در شمال فارس و مشخصا شهرستان آباده رشته هایی مانند فوتبال، فوتسال، والیبال ،ورزش های رزمی و رزش های بومی محلی علاقمندان بسیاری دارد گفت:برنامه ریزی هادراین چند سال برای تامین زیر ساخت های مرتبط با این رشته ها انجام گرفته است.

انتهای پیام /  101
1058 کلیک ها  شنبه, 16 شهریور 1398 14:28
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا