• رييس هيات انجمن هاى ورزشى استان فارس:

سومین دوره مسابقات رنکینگ جهانی دارت در شیراز برگزار می شود

راستین آنلاین:رييس هيات انجمن هاى ورزشى استان فارس گفت: سومین دوره مسابقات رنکینگ جهانی دارت در شیراز برگزار می شود.

کامبیز ایوب زاده که صبح امروز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری سخن می گفت با اشاره بیان اینکه امتیاز  شرکت کنندگان در این مسابقات ،در رنکینگ جهانی لحاظ می شود افزود:مجموع جوایز این مسابقات دررده های مختلف 25 میلیون تومان است.

وی اختلاف ارزش دلار  ریال را عاملی برای عدم جذابیت حضور ورزشکاران خارجی در این مسابقات دانست و گفت:برای میزبانی از بازیکنان خارجی می بایست حداقل 10 هزار دلار جایزه در نظر گرفته شود.

رئیس انجمن دارت کشور در عین حال گفت:اهمیت این مسابقات به آن اندازه بالاست که تمام ورزشکاران طراز ا.ل کشور چه در بخش بانوان و چه در بخش آقایان در آن شرکت خواهند کرد.

ایوب زاده با باشاره به اینکه در سال 1395 شیراز با 7هزار دلار جایزه ،میزبان بازیکنان خارجی بود افزود:برنامه ریزی ها به گونه ای بود که در یک دوره زمانی 5 ساله جوایز تا سقف 20 هزار دلار افزایش یابد اما اختلاف نرخ دلار و ریال مانع از تحقق این برنامه ریزی شد.

وی  در بخش دیگری از صحبت هایش به لزوم توجه مفهوم گردشگری  ورزشی توسط نهاد های تصمیم گیرنده درحوزه صنعت توریسم اشاره کرد و افزود:علیرغم مسائل اقتصادی موجود می شود با برنامه ریزی جهت افزایش زمان حضور گردشگران خارجی در شیراز،امکان حضور آنها را در مسابقاتی مانند ماسبقات اوپن شیراز فراهم ساخت.

ایوب زاده برگزاری مسابقات اوپن شیرازو قرار گرفتن نام ورزشکاران ایران در رنکینگ جهانی ورزش دارت  را عاملی برای معرفی بیش از پیش شیراز و ایران به ورزشکاران این رشته در سراسرجهان دانست و افزود:در کنار بعد قهرمانی دارت ،تلاش می کنیم تا این رشته را به عنوان یک ورزش همگانی به خانواده ها معرفی کنیم.

رييس هيات انجمن هاى ورزشى استان فارس، بالا بردن تمرکز حواس،بالا بردن اعتماد بنفس،بالا بردن قدرت محاسبه،به دست اوردن آرامش و دور کردن هیجانات کاذب،پیشگیری و درمان افسردگی،صرف کمترین هزینه

خانوادگی بودن،امکان انجام ورزش در کمترین مکان و قابل اجرا بودن برای  کلیه افراد و اقشار و معلولین و سالخوردگان را ازجمله ویژگی های این ورزش دانست و گفت: ورزش دارت را باید یکی از شاخه های ورزش و حتی آمادگی‌ های نظامی دانست که به نوعی آن را یک هنر می‌دانند.

گفتنی این مسابقات روزهای پنجشنبه و جمعه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می شود و در صورت مساعد بودن شرایط جوی قراراست فینال های آن در مقابل ارگ کریم خان زند و در فضای باز برگزار شود.

انتهای پیام /  101
1276 کلیک ها  چهارشنبه, 06 شهریور 1398 16:31
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا