چاپ کردن این صفحه
  • رئیس کمیسیون کارآفرینی و کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی فارس:

برنامه های حمایتی در حوزه صادرات و تبادل فناوری را دنبال می کنیم

راستین آنلاین:عضو هیات نمایندگان و رئیس کمیسیون کارآفرینی و کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی فارس گفت: برنامه حمایتی از صادرات و تبادل فناوری در دستور کار این کمیسیون قراردارد.

امید ماهرانی در جلسه کمیسیون کارآفرینی و کسب و کارهای نوین و دانش بنیان که با حضور اعضای آن در این اتاق برگزار شد، بیان کرد: همچنین برنامه جامع توسعه کسب و کارهای شرکتهای دانش بنیان، بسته حمایتی از شرکتهای دانش بنیان حوزه سلامت، توسعه بازار محصولات دانش بنیان، حمایت از ورود شرکتها به بورس از برنامه ها اولویت دار ما در این کمیسیون است.

وی با بیان اینکه در این کمیسیون از ایده های خلاقانه نیز استقبال می کنیم افزود: ایده های خلاقانه در این حوزه را در کمیته های مربوطه این کمیسیون مطرح و توسط متخصصان و کارشناسان بررسی می کنیم و اگر قابلیت حمایت و اجرایی شدن داشت آن را از طریق اتاق بازرگانی فارس دنبال می کنیم.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس اظهارداشت: بر اساس برنامه ریزی هایی انجام شده در خصوص اهداف چهارساله کمیسیون؛ 110 برنامه حمایتی با همکاری واحدهای حامی عضو در کمیسیون تدوین شده است که اجرایی کردن آنها به صورت منسجم و منظم مد نظر ماست.

ماهرانی اضافه کرد: درک مشترک و نحوه مذاکره در شرکت های دانش بنیان و ارتباط آنها با صنعت معضل شرکت های دانش بنیان ماست که این نکنته حائز اهمیتی است که بایستی به آن توجه کرد.

در این جلسه موارد پیرامون کارآفرینی و کسب و کارهای نوین و دانش بنیان مطرح و تبادل نظر شد.

انتهای پیام /  101
1418 کلیک ها  سه شنبه, 05 شهریور 1398 18:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط