• استاندارفارس:

شش سال گذشته دوران خوب عمران و آبادانی فارس بوده است

راستین آنلاین:استاندار فارس در مراسم بهره برداری از پروژه‌های ورزشی کوار گفت: در 6 سال گذشته خدمات درخور توجهی از سوی دولت تدبیر و امید در استان فارس و شهرستان کوار انجام شده است.

عنایت‌الله رحیمی افزود: یکی از دوران های خوب ساخت و ساز و عمران و آبادانی استان را از ابتدای سال 92 تا کنون پشت سر گذاشته ایم که یقینا در دو سال آینده نیز این روند ادامه خواهد یافت و مردم ما عرصه های اقتصادی گسترده تر و بالنده تری پیش رو خواهند داشت .

وی بیان کرد: در هفته دولت 14 پروژه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در شهرستان کوار به بهره برداری رسیده است .

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اجرا پروژه های زیربنایی و خدماتی متعدد در سطح استان فارس، احداث کارخانه فولاد پاسارگاد که فازهای توسعه ای آن نیز در دست اجرا است و زمینه اشتغالزایی مناسبی را فراهم خواهد کرد از جمله این پروژه ها برشمرد .

رحیمی گفت: اقدامات درخور توجهی در حوزه بهسازی و عمران روستایی ، راه های روستایی، تامین اب شرب و کشاورزی و همچنین ارتباطات و فناوری هم زمان با سایر نقاط روستایی استان  در شهرستان کوار انجام شده است.

انتهای پیام /  101
1867 کلیک ها  سه شنبه, 05 شهریور 1398 10:45
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا