چاپ کردن این صفحه
  • رییس اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز:

مسابقات فرهنگی ورزشی محلات شیراز با حضور 1800 ورزشکار برگزار می شود

راستین آنلاین:مراسم قرعه کشی سومین دوره مسابقات فوتسال محلات شهر شیراز با حضور مسولین و نمایندگان ۱۵۰ تیم شرکت کننده در محل سالن اجتماعات همایش شهر برگزار شد.

رییس اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در حاشیه برگزاری این مراسم گفت:سال گذشته مسابقات با حضور ۱۱۰ تیم از محلات مختلف برگزار و در پایان به تیمهای برتر جوایز اهدا شد.

یحیی زارع با بیان اینکه حضور 1800 ورزشکار در قالب 150 نشان استقبال چشمگیر از ایم مسابقات افزود:این دوره از مسابقات از روز چهار شنبه ۲۳ مردادماه در مجموعه ورزشی دستغیب با رژه تیمهای شرکت کننده آغاز خواهد شد.

وی گفت:مسابقات امسال بصورت همزمان در پنج نقطه سطح شهر برگزار خواهد شد و تیمهای برتر هر منطقه به دور نهایی صعود خواهند کرد.

 رییس اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیرازادامه داد: مسابقات در این مرحله بصورت مجتمع برگزار خواهد شد.

زارع هدف از برگزاری این مسابقات را این مسابقات ایجاد شور و نشاط بین جوانان،افزایش سطح سلامتی و نیز ایجاد همدلی بین محلات مختلف و احساس تعلق خاطر به محله های خود توسط ورزشکاران عنوان کرد افزود:از اتفاقات خوب این دوره از مسابقات مزین شدن نام هر کدام از تیمها به نام یک شهید محله که به نوعی توسعه و ترویج فرهنگ شهید و شهادت و پاسداشت نام شهدا است.

انتهای پیام /  101
1852 کلیک ها  یکشنبه, 20 مرداد 1398 22:33
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط