• استاندار فارس در دیدار با جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش استان :

رفع برخی مشکلات ورزشکاران نیازمند قانونگذاری های جدید است /اهدا نشان پهلوانی از سوی پهلوان خلیل عقاب به استاندار فارس

راستین آنلاین:استاندار فارس گفت: رفع برخی مشکلات ورزشکاران نیازمند قانونگذاری های جدید است.

عنایت الله رحیمی که در دیدار با جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان وقهرمانان ورزشی استان فارس سخن می گفت ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات قهرمانان ورزشی استان فارس، رفع بعضی مشکلات جامعه ورزشی را نیازمند ایجاد فضاهای حقوقی و قانونین و دستورالعمل های جدید دانست و افزود: پیش از آنکه تصمیمی از سوی  مدیریت ارشد در راستای رفع مشکلات ورزشکاران گرفته شود باید ابتدا زمینه قانونی آن وجود داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه قانونگذار تا کنون چگونگی کمک های مالی به حوزه ورزش را مشخص نکرده و در بودجه ها اشاره ای به آن نشده است، افزود: این شرایط سبب شده هر مقام مسئولی با موانع جدی برای کمک به ورزشکاران مواجه شود و این اقدامات به صورت مقطعی و با روش های غیر مستقیم یا از طریق بخش های غیر دولتی انجام شود.

وی ادامه داد: بی تردید فراهم کردن بسترهای قانونی نه تنها به رفع مشکلات کنونی منجر خواهد شد، بلکه با ایجاد جایگاه مشخص قانونی خدمت به آیندگان نیز محسوب می شود.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه ایجاد این فضاهای قانونی باید از سوی متولیان ورزش و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود ، افزود:از طریق نمایندگان مردم فارس در مجلس و شورای عالی استان ها این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

رحیمی افزود: تصویب لوایح و طرح های مورد نیاز در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ این مصوبات منابع تامین اعتبار آنها را مشخص خواهد کرد.

رئیس شورای عالی ورزش استان با اشاره به مشکلات اکثر ورزشکاران در تامین مسکن پیشنهاد داد با تشکیل تعاونی مسکن ورزشکاران زمینه استفاده از زمین های دولتی و تسهیلات قانونی فراهم شود.

 رحیمی همچنین خاطرنشان کرد: هر یک از قهرمانان ورزشی که قصد باشگاه داری و تاسیس مجموعه های ورزشی را دارند می تواند از زمین های دولتی دارای کاربری ورزشی و همچنین فضاهای ورزشی موجود و تسهیلاتی که در اختیار آنها قرار داده می شود استفاده کنند.

وی با اینکه تا زمان حضورش در استان فارس از تمام مدیران استان در مسیر انجام خدمت به مردم فارس حمایت می کند افزود:استاندارفارس به عنوان مدیر اجرایی استانی با جمعیتی نزدیک به 5  میلیون نفر وقت پاسخ گویی به برخی ناحق گویی ها وحرف های بی ارزش در فضای مجازی راندارد.

رحیمی افزود:ترجیح می دهم به جای توجه به اینگونه مطالب به مسائل کلان استان و حل مشکلات مردم بپردازم.

استاندار فارس دراین دیدار با ابراز خرسندی از حضور پهلوان خلیل عقاب در شیراز ،وی را یکی از ورزشکاران دوست داشتنی  تاریخ ورزش فارس و ایران دانست و افزود:فارغ ازاینکه استاندار باشم یا نباشم وظیفه خود می دانم تا به پاسداشت عزت پهلوانی این قهرمان نامی تاریخ ورزش ایران هر کاری که برای رفع مشکلات او از دستم برآید،انجام دهم.

گفتنی است در پایان نیز نشان پهلوانی از سوی این پپهلوان خلیل عقاب به استاندار فارس  اهدا شد.

ContentImages 66410

انتهای پیام /  101
2091 کلیک ها  شنبه, 19 مرداد 1398 16:05
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا