• نائب رئیس هیات فوتبال استان فارس:

هیچ کس به تنهایی نمی تواند برای فوتبال فارس معجزه کند

راستین آنلاین:نائب رئیس هیات فوتبال استان فارس گفت: هیچ کس به تنهایی نمی تواند برای فوتبال فارس معجزه کند.

حیدر عالیشوندی بامداد امروز جمعه 18 مرداددرگفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی راستین آنلاین، بابیان اینکه صعود نمایندگان فارس به لیگ برتر نیازمند بسیج تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری است افزود:اراده صعود به لیگ برتر باید در تک تک مسئولان و حتی شهروندان به وجود آید چرا که اداره کل ورزش و جوانان استان تا کنون هرچه در توان داشته برای تحقق این اتفاق بسیج کرده است.

وی گام نخست برای رسیدن به این هدف را ایجاد تعامل و پرهیز از جزیره ای عمل کردن مسئولان و دستگاه های مختلف دانست گفت:شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری این شهر از ظرفیت های قانونی لازم برای حمایت رسمی و ورود به ورزش حرفه ای برخوردارهستند.

نائب رئیس هیات فوتبال استان فارس با تاکید بر اینکه صعود نمایندگان فارس مستلزم باید به عنوان یک خواست عمومی در جامعه تبدیل شود افزود: در این زمینه همت مسئولان استانی اعم از امام جمعه، استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی می طلبد تا راهكارهای لازم برای نمایندگان فارس در لیگ دسته یک  اندیشیده و زمینه حضور این تیم دو پرطرفدار در لیگ برتر فراهم شود.

عالیشوندی بااشاره به عدم حضور صنایع بزرگ در استان فارس گفت:با همین صنایع موجود نیز می توان تیمداری کرد منوط به اینکه اراده و عزمی جمعی برای تحقق این ایده آل در استان وجود داشته باشد.

وی که تجربه  تیمداری از زمان جنگ با تیم الفتح  را در سابقه ورزشی خود دارد ادامه داد: ورزش یک سرمایه‌گذاری درازمدت است که اثر آن در رشد و توسعه معلوم و محرز است.

فرماندار سابق شیرازاثرگذاری اجتماعی ورزش برجامعه را نیز غیر قابل انکار دانست و با اشاره به تعامل گسترده اش با اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان شیراز درزمان حضورش در فرمانداری شهرستان شیراز گفت:به دلیل اینکه اعتقاد داشتم توسعه زیر ساخت ها در روستاه ، بخش ها و مناطق کم برخوردار می تواند زمینه ساز استعداد ها در شته ای مختلف باشد،در دروه 4 ساله مسئولیتم ورزش را جزو اولویت های نخست تامین بودجه و اعتبار قرار می دادم.

عالیشوندی از تجربیات مدیریتی خود در حوزه های مختلف  به عنوان سرمایه اش  برای حضور در هیات فوتبال استان فارس یاد کرد و افزود:اعتقاد دارم می توانیم با کم کردن فاصله ها و ایجاد فضایی نشات گرفته از تعامل و هم افزایی زمینه حضور نمایندگان فارس در لیگ برتر را فراهم سازیم.

انتهای پیام /  101
1922 کلیک ها  جمعه, 18 مرداد 1398 07:51
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا