• مسعود طهماسبی در مراسم تقدیر از شرکت کنندگان در جام شهدای استان فارس:

آمادگی شهرداری منطقه 5 شیراز برای حمایت از ورزش در این شهر

راستین آنلاین:از چهار تیم حاضر در تورنمنت گرامیداشت یاد 15 هزار شهید استان فارس تقدیر به عمل آمد.

دراین مراسم که به میزبانی شهرداری منطقه 5 برگزار و با تقدیر از روسای هیات فوتبال استان و شهر شیراز همراه بود،شهرداراین منطقه گفت:این تورنمت مزین شده به نام ۱۵ هزار شهید استان فارس،بهانه ای که  همه ما دور یکدیگر جمع کرد تاباردیگر از این عزیزان یادکنیم.

مسعودطهماسبی افزود :جام چهار جانبه یادواره شهدا بهانه خوبی است برای تجدید خاطره با شهدا،همان ها که با رفتنشان حیات مادی و معنوی را برایمان به ارمغان آوردند .

وی ادامه داد :شهرداری منطقه پنج همانند همیشه آمادگی این رادارد که براساس هدف خود در زمینه ورزش گام برداشته و در حد بضاعت خود حمایت هایی را انجام دهد .

طهماسبی ابراز امیدواری کرد شهرداری منطقه 5  بتواند درکنار اداره ورزش و جوانان و با هماهنگی و همکاری سایر مسئولان سال خوبی را در زمینه ورزش برای شهر شیراز رقم بزند.

گفتنی است دراین مراسم از مدیران و مربیان و روسای هیات شیراز و استان و همچنین مهرداد کریمیان بازیکن سابق برق شیراز و فجر شهید سپاسی و دستیار فعلی عبدالله ویسی در شاهین شهرداری بوشهر تقدیر ویژه بعمل آمد.

انتهای پیام /  101
1522 کلیک ها  دوشنبه, 31 تیر 1398 21:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا