11ملی پوش استان فارس در راه مسابقات جهانی بیماران خاص

راستین آنلاین:نمایندگان فارس در رقابت های جهانی ورزش پیوند اعضاء انگلیس با مسئولین استانی دیدار کردند.

سپرست هیات ورزش بیماران خاص وپیونداعضاء فارس که در جمع ملی پوشان هم استانی  و مسئولین هیات سخن میگفت، ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان فارس در رقابت های جهانی انگلیس، قهرمان پروری با نیروهای موجود و تلاش در راستای جذب افراد برای آینده درخشان در بحث مدال آوری در کنار شعار ورزش برای همه و توجه به بعد همگانی ورزش را از مهمترین وظایف هیات عنوان کرد.

لیلا دودمان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در امر فعال سازی هیات های شهرستان، تجهیز و راه اندازی دفتر هیات جهت امر خدمت رسانی بهتر به جامعه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء را از اهداف کوتاه مدت و ضروری مجموعه تحت امر خود برشمرد.

در ادامه، نرجس فولادی نائب رئیس هیات پس از ارائه گزارش عملکرد سه ماهه اول سال، در خصوص نیازهای بخش بانوان سخن گفت و فراهم نمودن محیط مناسب را از اولویت های اساسی قهرمان پروری دانست.

سپس مشاور این هیات ورزشی نیز از برگزاری نمایشگاهی با همکاری مجمع خیرین سلامت در چند روز آتی خبر داد و با اشاره به پتانسیل شهرستان ها، استفاده از مربیان با تجربه و ملی پوشان اسبق و حال حاضر در تمام شهرستان ها را از اهم فعالیت های فنی و سازمانی برشمرد.

محمدجواد کشاورزپس از اشاره به سقوط جایگاه هیات از سوم کشور به پایین تر از هفتمی، با اشاره به همکاری های مجموعه اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادهای استان وتوجه مسئولین به زیرساخت های هیات و پتانسیل های موجود در فارس مثل حضور 11 ملی پوش و همچنین اتحاد صورت گرفته بین انجمن های مختلف هیات و ورزشکاران و مسئولین، جایگاه واقعی این هیات را نخستین در کشور خواند و آینده نه چندان دور فارس در کشور را درخشان توصیف کرد.

سپس ورزشکاران ملی پوش به بیان نقطه نظرات، انتقادها، پیشنهادها و مشکلات خود پرداختند.

سپس نائب رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء، ضمن اشاره به تلاش های صورت گرفته، به برگزاری یک کارگاه روانشناسی قبل از اعزام ملی پوشان به رقابت های جهانی اشاره کرد و دغدغه خاطر ملی پوشان را دغدغه خاطر هیات عنوان کرد.

در پایان، از ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی انگلیس با هدایایی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در بخش آقایان،  صمد امین صفایی، موسی خلیفه، میثم همتی، محمد بی طرف و مرتضی فنایی و در بخش بانوان، کلثوم ابراهیمی، معصومه رضایی، مریم مولایی، سحر مهدوی پور،  رها رضایی و فاطمه رمضان زاده  در مسابقات قهرمانی جهان پیوند اعضاء که مردادماه در نیوکاسل کشور انگلیس برگزار می شود به عنوان نمایندگان ایران  به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام /  101
1317 کلیک ها  چهارشنبه, 26 تیر 1398 00:15
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا