• معاون سیاسی امنیتی وامور اجتماعی استانداری فارس:

برای حضور نمایندگان فارس در لیگ برتر فوتبال همه باید آستین ها را بالا بزنند/مسابقات فوتبال 4 جانبه فوتبال در شیراز برگزار می شود

راستین آنلاین:معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری فارس برای حضور نمایندگان فارس در لیگ برتر همه باید آستین ها را بالا بزنند.

احمد احمدی زاده که پیش از ظهر امروز یکشنبه 23 تیرماه در جلسه هماهنگی و بررسی مسائل امنیتی مسابقات چهار جانبه فوتبال یادواره گرامیداشت 15 هزار شهید والامقام استان فارس سخن می گفت با تاکید بر نقش ورزش در ایجاد نشاط ،شادی و امنیت در جامعه افزود:هزینه کردن در ورزش ریل گذاری برای سلامت و امنیت روانی جامعه است.
وی با استقبال از برگزاری این رقابت چهارجانبه بر لزوم بسیج تمام امکانات در راستای صعود نمایندگان فارس به لیگ برتر فوتبال کشور افزود:در چند فصل گذشته نیز اداره کل ورزش و جوانان تلاش های زیادی را برای تحقق این خواست مردم فارس انجام داد،اما باید قبول کنیم که رسیدن به این خواست مستلزم یک عزم عمومی در سطح استان است.
معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری فارس در این نشست که مدیر کل ورزش و جوانان ،نمایندگان صداو سیما،بنیاد شهیدو اعضای کمیته امنیتی ورزش استان نیز حضور داشتند با بیان اینکه به جای سیاه نمایی باید به دنبال هم افزایی در مسیر رشد و توسعه بود افزود:همه ما باید به این موضوع مهم فکر کنیم که صعود نمایندگان فوتبال فارس به لیگ برتر منجر به تقویت همگرایی و تضعیف واگرایی در استان می شود.
احمدی زاده دربخش دیگری از صحبت هایش ورزش را عامل مهم ایجاد نشاط در اجتماع خواند و افزود:عملکرد اداره کل ورز ش و جوانان در دولت یازدهم و دوازهم چشمگیر،توسعه محور و قابل دفاع است.
وی نگاه عدالت محور در توسعه زیر ساخت های ورزشی را ویژگی مهم عملکرد دولت در حوزه ورزش و جوانان در استان فارس عنوان کرد و افزود:دیدن لبخند رضایت مردمی که تا سالها قبل از داشتن حداقل های ورزشی در روستاهای استان محروم بودند با هیچ معیار و متری قابل سنجش نیست.
معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری فارس درادامه با اشاره به مطرح شدن مباحثی درخصوص ارتقاء یافتن  مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان فارس و حضور وی در پایتخت نیز گفت:«کامیاب» از مدیران موفق دولت در استان فارس است وصلاح و  مصلحت استان برادامه حضور وی در فارس، خدمت به مردم شریف این استان وتکمیل پروژه های ورزشی فارس  است.
گفتنی است مسابقات چهار جانبه فوتبال یادواره گرامیداشت 15 هزار شهید والامقام استان فارس قرار است  28 تا 31 تیرماه امسال با حضور تیم های فجر شهید سپاسی شیراز، گل گهر سیرجان، شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم به میزبانی شیراز در ورزشگاه حافظیه این شهر برگزارشود.
قرار است در حاشیه این مسابقات از خانواده ی شهدای ورزشکار نیز تجلیل به عمل آید.
انتهای پیام /  101
1069 کلیک ها  یکشنبه, 23 تیر 1398 18:54
این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا