چاپ کردن این صفحه

رشد 100 درصدی تاسیس باشگاه دراستان فارس

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از رشد ۱۰۰ درصدی تاسیس باشگاه های ورزشی طی  ۴ سال گذشته در این استان  خبر داد. 

حیدر علی کامیاب که در مراسم افتتاح اولین چمن مصنوعی سرپوشیده و آکادمی فوتبال ناظم در شهر صدرا سخن می‌گفت با اشاره به حمایت دولت از بخش خصوصی در حوزه ورزش گفت: در ابتدای سال ۹۴ تعداد باشگاه‌های پروانه دار استان فارس 510 باشگاه بوده که اکنون این تعداد به ۱۱۰۰ باشگاه افزایش یافته است.
 وی ماموریت اداره کل ورزش و جوانان را تأمین سلامت شهروندان دانست و با بیان اینکه بخش خصوصی بازوی توانمند دولت در به سرانجام رسیدن این مأموریت است افزود: توسعه ورزش توسط بخش خصوصی و فراهم آوردن شرایط و تسهیلات این توسعه توسط دولت گام بلندی در راستای ایجاد اشتغال در استان است. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس محمد ناظم الشریعه را یکی از بهترین مربیان دنیا در بحث فنی و اخلاقی دانست و افزود: این که یک نفر با مشخصات ناظم الشریعه مجموعه کامل ورزشی را در شهری همچون صدرا راه اندازی می کند جای تقدیر دارد. 
کامیاب در بخش دیگری از صحبت هایش به پروژه‌های در دست ساخت ورزشی در شهر شیراز اشاره کرد و با بیان اینکه یکی از ماندگارترین پروژه‌های ورزشی استان یعنی مجموعه ۶ هزار نفره شیراز در آینده ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسیدگفت:در چند ماه آینده زمین چمن استاندارد شهر صدرا نیز افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید. 
گفتنی است اولین زمین چمن مصنوعی سرپوشیده استان فارس در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع و هزینه ۷۰۰ میلیون تومان در شهر صدرا توسط محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال احداث شده است.
انتهای پیام /  101
1863 کلیک ها  پنج شنبه, 20 تیر 1398 09:57
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط