چاپ کردن این صفحه
  • لیلادودمان:

ضرورت تشکیل هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا ء در شهرستان احساس می شود

راستین آنلاین:سرپرست هیات ورزش های بیماری های خاص و پیونداعضاء گفت: ضرورت تشکیل هیات های بیماری های خاص و پیوند بیماران خاص واعضاء در شهرستان ها به شدت احساس می شود.

لیلا دودمان با تشکر از مجموعه مدیریتی اداره کل ورزش وجوانان ومدیریت ارشد استان ، به ضرورت تشکیل هیات های بیماری های خاص و پیوند اعضاء در شهرستان ها تاکید کرد و از این مجموعه خواستار ابلاغ دستورکار به ادارات شهرستان ها در راستای راه اندازی هیات های شهرستان شد.
وی با اشاره به پنج انجمن فعال تالاسمی، هموفیلی، پیوند اعضاء، دیابت و ام اس در رشته های مختلف و بالا بودن هزینه درمان این بیماران، معضل اصلی این قشر را مسائل مالی عنوان کرد.
دودمان در ادامه ازجمعیت کمتر از 10 درصد ورزشکاران شهرستانی در ترکیب تیم های منتخب استان پرده برداشت و ضمن اشاره به پتانسیل بسیار بالای شهرستان ها در امر قهرمانی،  دلیل اصلی این ضعف  را نبودن متولی هیات در شهرستانها دانست و برآورده شدن این موضوع به عنوان یک مطالبه ورزشکاران شهرستانی را از کمترین حقوق آنان دانست.
سرپرست هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان با بیان امکانات محدود هیات های شهرستان؛ در کنار فراهم نمودن تجهیزات و امکانات لازم در راستای فعالیت بیماران خاص و پیوند اعضاء، به اهمیت جذب خیرین اشاره کرد.
لیلا دودمان در آخر به رایزنی های مجموعه تحت امر خود با دستگاه های اجرایی مربوطه و هیات های ورزشی اشاره کرد و استفاده از حداکثر ظرفیت های موجود جهت پیشبرد برنامه ها و ارتقاء سطح ورزشکاران و اقدامات تاثیرگذار خصوصا درتوسعه بخش همگانی را از اولویت های این مجموعه برشمرد.
انتهای پیام /  101
759 کلیک ها  سه شنبه, 18 تیر 1398 09:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط