برگزاری مسابقه فوتسال ایثار و محبت در شیراز

راستین آنلاین:مسابقه ایثار و محبت بین دو تیم فوتسال کودکان کار اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز و تیم فوتسال جانبازان قطع عضو قهرمان جهان در سالن امام حسن مجتبی برگزار شد.

این رقابت در حضور تعدادی از مسئولین شهری از جمله  محمد رضا امیری فرماندار شیراز ، محمدحسن پور معاون خدمات شهری شهرداری شیراز ، ابراهیم گشتاسبی راد معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز ، سعید نظری عضو شورای اسلامی شهر شیراز و محمود رجایی مشاور امور ایثارگران شهردار شیراز و یوسف آفرینی رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و جمعی دیگر از مسئولین صورت گرفت.

این رقابت با نتیجه سه بر دو به نفع کودکان کار پایان پذیرفت .

یوسف آفرینی  مدیر اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی با بیان این نکته که یکسال از تشکیل این تیم می گذرد و در این مدت کودکان زیر نظر آقای ابراری، مربی حرفه ای و کاربلد هفته ای دوبار به تمرین می پردازند گفت : در این نوع مسابقات دوستانه کودکان از جانبازان و ایثارگران درس ایثار و فداکاری می آموزند. و هدف از برگزاری این چنین مسابقاتی ایجاد الگوی مناسب برای کودکان است.

انتهای پیام /  101
1511 کلیک ها  پنج شنبه, 13 تیر 1398 22:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا