رقابت دوستانه تیم های فوتسال خاص شیراز و پیشکسوتان شهرداری برگزار می شود

راستین آنلاین:سرپرست هیات ورزشهای بیماران خاص و پیوند اعضاء فارس گفت:تیم های فوتسال خاص شیراز و پیشکسوتان شهرداری پا به توپ می شوند.

لیلا دودمان با اعلام برنامه بازی دوستانه تیم های فوتسال خاص شیراز و پیشکسوتان شهرداری شیراز، هدف از برگزاری این مسابقه را ایجاد انگیزه بین هم استانی های ورزشکار و ورزش دوست مخصوصا جامعه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء عنوان و از همکاری صمیمانه شهرداری شیراز با این هیات قدردانی کرد.

وی در ادامه از برگزاری برنامه های پیش رو پرده برداشت و توجه به بعد همگانی ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء و رفع مشکلات این جامعه بزرگ را از اهداف اساسی این هیات ورزشی برشمرد.

دودمان همچنین به اعزام 11 ورزشکار از استان فارس در قالب تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی نیوکاسل کشور انگلیس برگزار می گردد،  اشاره کرد و برای نمایندگان ایران در میادین مختلف بین المللی خصوصا این رقابت ها آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است مسابقه فوتسال دوستانه تیم بیماری های خاص شیراز و پیشکسوتان شهرداری روز یکشنبه 9 تیرماه از ساعت 19 در سالن ورزشی پهلوانان نصیری واقع در بلوار رحمت برگزار می گردد.

انتهای پیام /  101
1720 کلیک ها  پنج شنبه, 06 تیر 1398 13:22
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا