• مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

شمشیر بازی جزو رشته های اولویت دار ورزش فارس است

راستین آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه توسعه ورزش شمشیر بازی در دستور کار این اداره قرار گرفته افزود: شمشیر بازی جزو رشته های اولویت دار ورزش فارس است.

حیدر علی کامیاب که درحاشیه  مراسم اختتامیه و فینال  مسابقات شمشیر بازی قهرمانی استان سخن می گفت،بااشاره به قدمت این ورزش در کشور افزود:سیاست وزارت ورزش و جوانان توجه به رشته هاي پايه و مدال آور است که شمشیر بازی نیز جزو همین دست رشته ها محسوب می شود.

وی حضور رشته شمشیر بازی را بین 15 رشته اولویت دار ورزش فارس حاکی از همین توجه ویژه دانست و گفت:دریکی دو سال گذشته دو سالن اختصاصی دراستان فارس به این رشته اختصاص یافته که امیدواری نتیجه این نگاه ویژه را طی سالهای آینده با بهبود جایگاه رشته شمشیر بازی فارس در سطح کشور شاهد باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس ملاک انتخاب این 15  رشته ورزشی را برش استانی طرح آمایش سرزمینی عنوان کرد و افزود:براساس این طرح رشته های مستعدبریا کسب مقام  های کشوری،آسیایی،جهانی و المپیک مشخص شده و برنامه ریزی دقیقی در راستای توسعه آنها انجام گرفته است.

کامیاب در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به حمایت های فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز از ورزش ،امیر سرتیپ دوم خلبان لشکری را مدیری ورزشی دانست و افزود:مدیرانی از این دست که هشت سال عمر و جوانی خود را در را اعتلا و حفاظت از کیان کشورمان هزینه کرده اند،حالا در سنگری دیگر یعنی توسعه ورزش آن هم با هدف حفاظت از جوانان و ارکان خانواده به کشور خدمت می کنند.

وی با تقدیر ازچنین نگاهی به سابقه پایگاه هوایی شیراز درتوسعه رشته های مختلف ورزشی نظیرکاراته،فوتبال، ورزش های آبی و شمشیر بازی اشاره کرد وافزود:کتاب تاریخ پر افتخار این پایگاه در کنار برگ های زرین رشادت مردی های مردان روزهای دفاع مقدس ،پر است از صفحات حضور درجه داران،افسران و فرماندهان پر توانش درصحنه های مختلف خدمت رسانی و اجتماعی نظیر ورزش.

انتهای پیام /  101
1344 کلیک ها  دوشنبه, 20 خرداد 1398 10:13
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا