چاپ کردن این صفحه
  • باصدورپیامی؛

مدیر کل ورزش و جوانان فارس درگذشت قهرمان المپیک جوانان جهان را تسلیت گفت

راستین آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان فارس درگذشت قهرمان المپیک جوانان جهان را تسلیت گفت.

در پیام حیدر علی کامیاب که به مناسبت در گذشت نویدمحمدی،دارنده مدال طلای کاراته المپیک جوانان جهان صادر شده آمده است:

بسْم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت ناباورانه «نوید محمدی» ،با اندوه فراوان برای جامعه ورزش کشور به خصوص جامعه ورزش فارس و خانواده بزرگ کاراته همراه شده است.

گرچه « نویدمحمدی» در رشته کاراته و مسابقات مختلف یک ستاره بود،اماآنچه بیشتر از او در اذهان به یادگار باقی مانده است ، مدال طلای مسابقات المپیک جوانان جهان(آرژانتین) است که تا همیشه بر تارک صفحات تاریخ این رشته در کشورمان می درخشد.

فقدان این ورزشکارخوشنام و خوش اخلاق را به خانواده محترم محمدی ، جامعه ورزش ،خانواده بزرگ کاراته و دوستداران آن تسلیت عرض می کنم و غفران الهی را برای این قهرمان ارزنده  و صبر و شکیبایی را برای بازماندگانش از درگاه احدیت خواستار م .

حیدر علی کامیاب- مدیرکل ورزش و جوانان فارس

گفتنی است این ملی پوش کاراته کشورمان که صبح امروز پنجشنبه 16 خرداد دراثرسانحه تصادف رانندگی جان باخت ، علاوه بر کسب مدال طلای مسابقات المیپک جوانان جهان در سال گذشته ، مدال طلای نوجوانان آسیا، مدال نقره جوانان آسیا، مدال طلای کاپ آزاد جهانی رومانی، مدال نقره جوانان جهان و کسب سهمیه المپیک، ۲ مدال طلای مسابقات بین المللی کاپ ایران زمین، یک مدال طلا یک نقره و یک برنز مسابقات بین الملی ارومیه را نیز در کارنامه ورزشی خود داشت.

انتهای پیام /  101
1713 کلیک ها  پنج شنبه, 16 خرداد 1398 15:27
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط