• رئیس هیئت پزشکی ورزشی فارس :

کمیته پزشکی المپیک در شیراز راه اندازی شد

راستین آنلاین:رئیس هیئت پزشکی ورزشی فارس از راه‌اندازی کمیته پزشکی المپیک با هدف ارائه بالاترین سطح خدمات پزشکی ورزشی مطابق با استاندارهای کمیته بین‌المللی المپیک (Ioc)  در این هیئت خبر داد .

کاوه باشتی صبح امروز در جمع خبرنگاران هدف از راه‌اندازی این کمیته در هیئت پزشکی ورزشی استان را ارائه کارآمدترین و بالاترین سطح خدمات پزشکی ورزشی مطابق با استاندارهای کمیته بین‌المللی المپیک (ios) به ورزشکاران نخبه فارس عنوان کرد.

وی با بیان اینکه  ورزشکاران نخبه‌ای که شانس انتخاب شدن برای المپیک 2020 را دارند و همچنین ورزشکاران اعزامی به المپیک می‌توانند از خدمات این کمیته بهره‌مند شون، افزود: . پایش سلامت کلی و سلامت ورزشی ورزشکاران دریافت کننده خدمات این کمیته از طریق معاینات دوره ‎ ای زمان بندی شده در فاصله زمانی با قیمانده تا المپیک 2020 از اهداف مدنظر است.

این جراح المپیکی ایران اظهار کرد: ارائه بالاترین استاندارد از خدمات پزشکی ورزشی از جمله پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، درمان صدمات ورزشی، تغذیه و روانشناسی ورزشی ،بازتوانی ورزشی و ... به نخبگان ورزش را در برنامه تعیین شده این کمیته داریم .

باشتی با بیان اینکه علاوه بر خدمات عنوان شده، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی ویژه جهت دانش افزایی این ورزشکاران نخبه از دیگر برنامه‌های عملیاتی این کمیته است، یادآور شد: موضوعات دیگری از جمله مکمل‌های ورزشی و آنتی دوپینگ، معرفی لیست ممنوعه، شرایط ورزشکاران در سفر، تطابق آب و هوایی و بهداشت خواب این ورزشکاران از موارد مهم دیگری هستند که کمیته پزشکی المپیک به جد به آن خواهد پرداخت.

انتهای پیام /  101
2222 کلیک ها  یکشنبه, 12 خرداد 1398 11:41
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا