چاپ کردن این صفحه
  • مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

جوانان در قضیه سیل سربلندمان کردند

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: جوانان در قضیه سیل سربلندمان کردند.

حیدر علی کامیاب که شامگاه سه شنبه 31 اردیبهشت درهمایش بزرگ جوانان بخش سرچهان از توابع شهرستان بوانات سخن می گفت افزود:نه تنها در سیل که هرکجا فرصت به جوانان داده شد خروجی کارغیر قابل تصور بود.

وی در این همایش که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شده بود،به توانایی های جوانان استان فارس در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت:اگرازکارآفرینی سخن بگوییم،جوانان در رده های بالای ایجاد اشتغال ایستاده اند،اگر ایجاد کمپین های خیرخواهانه صحبت کنیم بازهم رد پای جوانان در راه اندازی و به ثمررسیدن آن دیده می شود.

دبیر ستاد ساماندهی امورجوانان استان فارس نسل جوان را سرمایه گرانبهای جامعه دانست و افزود:مگر می شود به توسعه و پیشرفت فکر کرد و جوان را ازاین معادله حذف کرد؟

کامیاب برگزاری همایش بزرگ جوانان بخش سرچهان که با حضورتعداد کثیری از جوانان این بخش،فرماندار شهرستان بوانات،نماینده مردم آباده ،صفاشهروبوانات درمجلس شورای اسلامی ،مسئولان نظامی و انتظامی و مدیران ارشد اداره کل ورزش و جوانان برگزارشد را تنها بخش کوچکی از توانایی جوانان شهرستان بوانات دانست و گفت:باید ترس حضورجوانان در تمام عرصه از مدیران دور شود.

وی با طرح این سئوال که چرا برخی مدیران از حضور جوانان در صف نخست جامعه هراس دارند؟به انتصاب بخشداران شهرستان بوانات در دولت یازدهم و دوازهم اشاره کرد و گفت:اینکه امروز میانگین سنی بخشداران برخی از شهرستان ها زیرسی سال است ،یعنی ما به الگوی موفق مدیریت دردهه اول انقلاب بازگشته ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس حضور جوانان دررده های اجرایی را عاملی برای ایجاد اعتماد درجامعه و کم کردن فاصله بین مدیران و لایه های مختلف مردم دانست و افزود:سیاست اداره ورزش و جوانان در کنارفراهم سازی فرصت برای جوانان،کم کردن فاصله مدیران با مردم است.

کامیاب اهتمام به برگزاری دیدارهای عمومی مدیران اداره کل ورزش و جوانان بامردم ،لزوم برقراری ارتباط درفضای حقیقی و مجازی با جوانان،ورزشکاران و علاقمندان به حوزه های جوانان و ورزش و... را از جمله برنامه ها و سیاست اداره کل ورزش و جوانان در راستای ایجاد اعتماد عمومی در جامعه عنوان کرد و افزود: مهم‌ترين پشتوانه كار مديران در پيشبرد اهداف بزرگ خود، حمايت‌هاي مردمي و علاقه و محبتي است كه مردم نسبت به آنها دارند.

وی مردمداری و اهمیت دادن به خواست و نظر آحادمختلف جامعه را سیره نبوی و علوی دانست و گفت: گرچه با رسوخ مدرنيته در تمام عرصه‌هاي جامعه، خلأ اين اصل بيش از پيش در جامعه احساس مي‌شود،اماباید با احیاء سنت های حسنه اجتماعی الگوی ناب مدیریتی را برای جوانان به نمایش گذاشت.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه مردم و جوانان باید به راحتی بتوانند حرف های خود رابه گوش مدیران و مسئولان برساند، افزود:امروز درب اتاق هیچ مدیروکارشناسی  در اداره کل ورزش و جوانان به روی مراجعه کنندگان بسته نیست،از این رو امیدواریم جوانان نیز با الگو برداری از اینگونه رفتار ها که ریشه در الگوی مدیریت اسلامی داردبتوانند در زمان مسئولیت خود اصل مردمداری را درعمل به اجرا برسانند.

کامیاب در بخش دیگری از صحبت هایش به توسعه فضای های ورزشی در شهرستان بوانات اشاره کردوگفت:این توسعه غیر قابل قیاس با دهه قبل با همکاری نماینده مردم در مجلس و دولت میسر شده است.

گفتنی است در این همایش که با اجرای برنامه های مختلف گروه های هنری همراه بود،از تعدادی از جوانان برتربخش سرچهان که  در حوزه های مختلف حائز رتبه های برتر شده بودند،تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام /  101
984 کلیک ها  چهارشنبه, 01 خرداد 1398 12:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط