• دادستان عمومی وانقلاب شیراز:

توسعه ورزش مصداق احقاق حقوق عامه مردم است

راستین آنلاین:دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: توسعه ورزش مصداق  احقاق حقوق عامه مردم است. 

حیدر آسیابی که در دیدار با مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان فارس سخن می گفت با بیان اینکه ورزش عامل مهمی در بازدارندگی آسیب‌های اجتماعی است افزود:جمله معروف امام خمینی (ره) در مورد ورزش و ورزشکار به دلیل ماهیت اثرگذار ورزش در جامعه است. 
وی با تحسین اداره کل ورزش و جوانان به خاطر توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان گفت: توسعه سخت افزاری ورزش در کنار تنوع اقلیمی استان و امکانات جانبی نظیر توسعه حمل و نقل هوایی و ریلی می‌تواند فارس را به عنوان یک قطب مهم دربرگزاری مسابقات و اردوهای مختلف ورزشی مطرح و عاملی برای توسعه گردشگری ورزشی باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز توجه به ورزش قهرمانی در کنار توسعه ورزش همگانی را یک نیاز جدی برای استان فارس و شهر شیراز دانست و با بیان اینکه امروز حضور نماینده استان در لیگ برتر فوتبال به یک دغدغه عمومی تبدیل شده گفت: با وجود زیرساخت هایی نظیر ورزشگاه پارس و حافظیه و اشتیاق گسترده مردم برای حضور نماینده فوتبال استان در لیگ برتر باید یک عزم جدی و عمومی برای تحقق این خواسته در استان شکل بگیرد. 

آسیابی با اشاره به خاطرات خوب مردم فارس و دوستداران ورزش فوتبال از تیم‌های برق و فجر شهید سپاسی شیراز گفت: برق با سابقه خود و فجر شهید سپاسی نیز با شهرت به بازیکن ساز بودن خود در خاطره همه مردم ماندگار هستند. 
وی وجود یک تیم لیگ برتری در استان را عامل کنترل و مدیریت هیجان جوانان استان دانست و افزود:باید زمینه حضور بخش خصوصی در ورزش فوتبال فراهم شود. 
دادستان عمومی و انقلاب شیراز تجربه تلخ واگذاری تیم برق شیراز به بخش خصوصی را درسی بزرگ برای برنامه ریزی های آتی دانست و گفت:باید بپذیریم که مقوله ورزش در ایجاد شور و نشاط بسیار موثر است از این رو همه ما باید به دنبال یک رویه واحد برای مرتفع ساختن این دغدغه مردم استان خصوصاً مردم شهر شیراز باشیم.
 آسیابی در بخش دیگری از صحبت‌هایش توسعه ورزش بانوان را اتفاقی خوب در سطح استان دانست و گفت: حضور بانوانی نظیر ساره جوانمردی، سمیرا ارم، فروغ عباسی، سعیده جعفری، فرانک پرتو، آذر شیما آل سعدی و...در سطح اول ورزش دنیا ضمن ایجاد تغییر نگاه به کشورمان در حوزه بانوان، حکایت از توانمندی بانوان استان و برنامه ریزی تیم مدیریتی ورزش استان برای درخشش آنان در عرصه ورزشی دارد.
انتهای پیام /  101
1595 کلیک ها  سه شنبه, 31 ارديبهشت 1398 01:05
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا