چاپ کردن این صفحه

اولین نشست سال ۹۸ سبک شیتوریو کاراته دو ایران در استان فارس برگزار شد

راستین آنلاین:اولین نشست این سبک در سال ۹۸، پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه درمحل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با حضور رئیس، دبیر، نائب رئیس بانوان، اعضای هیات رئیسه، نمایندگان شهرستان ها و مربیان سبک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سبک شیتوریو کاراته دو ایران در استان فارس، رئيس این سبک درفارس در این نشست ضمن تاکید براعتقاد این سبک به شفاف سازی و تلاش برای توسعه ورزش کاراته گفت:یکی از رسالت های ما به عنوان مربیان ورزش کاراته معرفی این ورزش به خانواده هاست.

محمدجواد شلتوک کاربا استقبال از نظرات و پیشنهادات مطرح شده توسط اعضای هیات رئيسه سبک،اعتقاد به خرد جمعی و عمل به به این اعتقاد را یکی از ویژگی های سبک شیتوریو ایران دانست و افزود:علیرغم المپیکی شدن کاراته و شناخته شدن بیش از پیش این ورزش در جامعه ،متاسفانه ذهنیت برخی خانواده ها از این ورزش این است که کاراته یک ورزش خشن است.

وی بابیان اینکه کاتاهای زیبای کاراته می تواند عامل تاثیر گذاری در معرفی این ورزش و جذب نوجوانان و جوانان  به کاراته باشد گفت: اقداماتی از جمله برگزاری جشنواره کاراته جهت معرفی هرچه بیشتر کاراته به عموم مردم در محیط های بیرون از باشگاه ها در کنار برگزاری برنامه هایی مانند مسابقه، استاژ و کارگاه می تواند کمک بزرگی به معرفی کاراته در جامعه کند.

رئيس سبک شیتوریو کاراته دو فارس فعالیت در بخش همگانی ورزش کاراته را از نیازهای اساسی امروز این جامعه بزرگ برشمرد و رشد درخت قهرمانی را در گرو ریشه دواندن این ورزش در حوزه همگانی دانست.

گفتنی است درابتدای این نشست دبیر سبک در استان،با اشاره به هدف ازبرگزاری این نشست ،تدوین و نهایی کردن  تقویم ورزشی سبک در سال جاری اعلام کرد.

احمدرضابلاغی ضمن اشاره به اجرای برنامه هایی نظیر مسابقات استانی و استاژ ها و کارگاه های آموزشی، به پتانسیل فارس جهت میزبانی تمامی برنامه های کشوری سبک اشاره کرد وافزود:هیات رئيسه سبک در استان آمادگی خود را  برای میزبانی مسابقات کشوری سبک در سال جاری و با هماهنگی با هیات کاراته استان  اعلام کرده است.

در ادامه، اعضای سبک با توجه به مسئولیت های خود، به بیان نقاط قوت و ضعف سبک پرداختند و راهکارهای خود را در راستای پیشرفت هرچه بیشتر سبک بیان کردند.

محمد جواد کشاورز عضو هیات رییسه سبک در استان نیز ضمن ارائه نظرات سازنده، فعالیت های پایه ای، کوچک و بنیادی را راهکار حل مشکلات سبک دانست و آمادگی خود را در راستای اجرای برنامه های همگانی و آموزشی اعلام کرد.

همچنین فاطمه دسترنج نائب رئیس بانوان سبک نیز با اشاره به تلاش های صورت گرفته طی سالهای گذشته، همبستگی و رعایت اصل احترام در کاراته را از کلیدهای اصلی پیشرفت مجموعه دانست.

طاهره اوجی نماینده سبک شیتوریو ایران در شیراز،نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت توجه به مربیان جوان سبک خواستار توجه به اصل حمایت از این مربیان در رنامه ریزی های سبک شد
انتهای پیام /  101
2323 کلیک ها  شنبه, 28 ارديبهشت 1398 10:06
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط