چاپ کردن این صفحه
  • مدیرکل ورزش وجوانان فارس:

«پاک فطرت» می تواند به ژیمناستیک فارس کمک کند

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه کمال پاک فطرت فردی از خانواده ورزش است افزود: او می‌تواند به ژیمناستیک استان کمک کند. 

حیدر علی کامیاب که در مراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید هیات ژیمناستیک استان فارس سخن می گفت با یاد کردن از مرحوم عباسعلی توانا رئیس فقید هیئت ژیمناستیک استان از زحمات ساسان مبینی در زمان تصدی مسئولیت سرپرستی این هیئت تشکر کرد و افزود  «آقای» مبینی علی‌رغم تمام مشغله هایی که دارد، همیشه و همه وقت نه تنها برای ورزش ژیمناستیک بلکه برای تمام رشته‌های ورزشی از جمله فوتبال وقت گذاشته است. 
وی از مبینی و پاک فطرت به عنوان خدمتگزاران ورزش یاد کرد و افزود: سرپرست جدید هیئت ژیمناستیک می‌تواند با مراودات خود زمینه توسعه سخت افزاری این ورزش رادر استان فراهم سازد. 
مدیرکل ورزش و جوانان فارس از پیش بینی طرح احداث یک سالن تخصصی ژیمناستیک در مجموعه ورزشی پارس شیراز خبر داد و با تاکید چندباره در خصوص فقر سرانه ورزشی در شهر شیراز افزود:با توجه به استقبال گسترده و انبوه جمعیتی که در  ژیمناستیک استان فعال است،احداث این سالن تخصصی برای شیراز ضروری است. 
کامیاب در عین حال از پاک فطرت خواست تا با توجه به مسئولیت خود در استانداری فارس توسعه این ورزش در روستاهای استان را پیگیری کند. وی وجود حداقل های لازم برای فعالیت ورزشکاران در رشته ژیمناستیک در روستاها و شهرستان های استان را یک اتفاق خوب به وقوع پیوسته در چند سال اخیر دانست و گفت: توجه به روستاها و شهرستان ها می تواند باعث ظهور و رشد استعداد هایی نظیر سعید رضا کیخا در ورزش ژیمناستیک شود. وی ادامه داد اینکه استعدادی نظیر کیخا در شیراز رشد ونمو کرده دلیل نمی‌شود که ما در روستاها به دنبال استعدادهای ناب در رشته ژیمناستیک نباشیم. مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تقدیر از خانواده ورزش ژیمناستیک استان به خاطر استمرار فعالیت  و افتخارآفرینی ها چه در دوران حیات مرحوم توانا و چه پس از درگذشت وی گفت:این رشته مادر و پایه همواره در استان فارس جزو چند رشته نخست و پر اهمیت استان بوده است. 
کامیاب نظم و انضباط حاکم بر ژیمناستیک  را حاصل تعالیم این ورزش به هنرجویان دانست و گفت:یکی از دلایل موفقیت ژیمناستیک فارس وجود همین نظم و انضباط حاکم بر آن است. گفتنی است در این مراسم از زحمات ساسان مبینی که پس از درگذشت عباسعلی توانا سرپرستی هیات ژیمناستیک استان را برعهده داشت تقدیر و سید کمال پاک فطرت به عنوان سرپرست جدید این هیئت معرفی شد.
انتهای پیام /  101
1994 کلیک ها  چهارشنبه, 25 ارديبهشت 1398 15:08
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط