چاپ کردن این صفحه
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس:

هم افزایی میان دستگاهی احداث ورزشگاه شش هزار نفره شیراز را سرعت می بخشد

راستین آنلاین:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: هم افزایی میان دستگاهی احداث ورزشگاه شش هزار نفره شیراز را سرعت می‌بخشد. 

محمود رضایی که پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از این پروژه سخن می گفت، با بیان اینکه تاکید استاندار فارس بر اجرا و بهره‌برداری پروژه در موعد مقرر است افزود: طبق برنامه اعلام شده این پروژه باید در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره‌برداری برسد. 
وی پیشرفت فیزیکی ورزشگاه شش هزار نفره شیراز را خوب ارزیابی کرد و گفت: برای به سرانجام رسیدن این پروژه در زمان اعلام شده، برخی همکاری‌های میان دستگاهی نظیر هماهنگی شهرداری جهت تسطیح و خاکبرداری محوطه لازم است، که شخصاً این موضوع را پیگیری خواهم کرد. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس مجموعه ورزشی ۶۰۰۰ نفره شیراز را یک پروژه بزرگ ورزشی دانست و افزود: با احداث و به بهره برداری رسیدن این مجموعه، ظرفیت‌های استان فارس برای میزبانی از رقابت های بزرگ بین المللی افزایش می‌یابد. 
رضایی با تاکید بر اینکه تمام ظرفیت های استان جهت به بهره برداری رسیدن این پروژه در موعد مقرر به کارگرفته می‌شود صریح کرد: مراحل اتصال انشعابات این ورزشگاه از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی وبوسیله دستگاه های خدمت رسان پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام /  101
1134 کلیک ها  یکشنبه, 22 ارديبهشت 1398 13:33
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط