کارگروه تامین زمین با کاربری ورزشی در فرمانداری شیراز تشکیل می شود

راستین آنلاین:باپیشنهاد فرماندار شهرستان شیراز کارگروه تامین زمین با کاربری ورزشی درکلان شیراز تشکیل می شود.

محمدرضا امیری که پیش از ظهر امروزچهارشنه  18 اردیبهشت ماه در نشست مشترک بررسی مشکلات ورزش شهرستان شیرازدرحضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس سخن می گفت ،با بیان اینکه این کارگروه متشکل از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز و معاونین فرمانداری این شهرستان است افزود:با توجه به اهمیت موضوع شخص فرماندار نیز برعملکرد این کارگروه نظارت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اهمیت این موضوع تا آن اندازه است که قطعا مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز آنجا که لازم باشد به موضوع ورود خواهد کرد،افزود:اداره کل ورزش و جوانان فارس درچند سال گذشته نشان داده است که هم در حوزه عمرانی و هم مسائل نرم افزاری مرتبط با دوماموریت  ورزش و جوانان درخشان عمل کرده است.

رئیس شورای برنامه ریزی شهرستان شیراز،ورزش را یکی از ضروری ترین نیاز های شهروندان ساکن در کلان شهر شیراز عنوان کرد و گفت: زندگی صنعتی امروز و مقتضیات آن از جمله بی‌تحرکی ناشی از ماشینی شدن بیش از حد زندگی، ورزش را به ویژه در شهرهای صنعتی و بزرگ اجتناب‌ناپذیر کرده است.

امیری با بیان اینکه شهرنشینی و افزایش تمایل به زندگی در شهرها به ویژه در کشورهای در حال توسعه نظیر ایران ، ایجاد شرایط و توسعه‌ی ورزش همگانی در شهرهای میلیونی را ضروری کرده است افزود:شیراز نیزاز این قاعده مستثنی نیست.

 وی با اشاره به حضورحدود 40 درصد از جمعیت استان د رشهرستان شیراز خواستار نگاه ویژه به این شهرستان در تخصیص اعتبارات عمرانی و جاری شد و گفت: امروزه ورزش و به ویژه ورزش‌های همگانی از آنجا که موجب افزایش امید به زندگی از طریق ارتقای سلامت افراد جامعه می‌شود، یکی از شاخص‌های توسعه انسانی در جوامع به شمار می‌رود.

امیری گفت :نباید اجازه دهیم تا به هر دلیلی مردم شیراز از زمینه افزایش امید به زندگی محروم شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به صحبت های مدیرکل ورزش و جوانان  فارس مبنی بر اصلاح ساختار اداری و نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در چند سال اخیر خواستار توجه ادارات و دستگاه های مختلف شهرستان شیراز به این موضوع شد و گفت:دلیلی ندارد که فلان اداره یا شورای اسلامی شهر مکاتبات خود را به جای اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با اداره کل انجام دهد.

فرماندار شیراز خواستار اصلاح این روند که او آن را اشتباهی اداری خواند شد.

انتهای پیام /  101
934 کلیک ها  چهارشنبه, 18 ارديبهشت 1398 16:39
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا