• شهردار منطقه پنج شیراز:

پیشکسوتان فوتسال کشور به نفع سیل زدگان شیراز پا به توپ می شوند

راستین آنلاین:پیشکسوتان تیم ملی فوتسال کشور با هدف حمایت از سیل زدگان شیراز پا به توپ می شوند. 

   شهردار  منطقه 5شیراز با اعلام خبر حضور تیم ملی پیشکسوتان فوتسال کشور در شیراز گفت : با هدف جمع آوری کمک به سیل زدگان شهرک سعدی شیراز بازی دوستانه بین تیم های ملی فوتسال  پیشکسوتان ایران و تیم فوتسال پیشکسوتان شهرداری شیراز در روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه در سالن ورزشی پهلوانان نصیری منطق پنج شیراز برگزار خواهد شد‌. 
مسعودطهماسبی افزود : در این مسابقات کادر فنی تیم ملی فوتسال کشور و کاپیتانهای اسبق تیم ملی فوتسال نیز حضور دارند و با توجه به پیش بینی حضور پر شور علاقمندان فوتسال و شهروندان ورزش دوست شیرازی تدارکات لازم جهت تماشای این بازی دوستانه انجام شده است.
شهردار منطقه پنج شیراز با اشاره به برنامه استقبال از اعضای تیم ملی پیشکسوتان در ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز جمعه در محل فرودگاه شهید آیت ا... دستغیب افزود: کنفرانس خبری نیز قبل از انجام بازی در ساعت ۱۷ در محل شهرداری منطقه پنج با حضور خبرنگاران ورزشی و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد و از همه خبرنگاران جهت حضور در کنفرانس خبری سرمربی و کادر فنی تیم ملی فوتسال پیشکسوتان دعوت به عمل می آید.
گفتنی است که  این بازی دوستانه بین دو تیم فوتسال ملی پیشکسوتان و تیم پیشکسوتان شهرداری شیراز ساعت ۲۰ روز جمعه ۱۳ اردیبهشت در مجموعه ورزشی پهلوانان نصیری در بلوار رحمت شیراز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام /  101
1889 کلیک ها  چهارشنبه, 11 ارديبهشت 1398 23:58
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا