چاپ کردن این صفحه
  • سیروس پاک فطرت خبرداد؛

لایحه چگونگی حمایت از ورزش کلان‌شهر شیراز اصلاح شد

راستین آنلاین:چگونگی حمایت از ورزش کلان‌شهر شیراز در کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر بررسی شد.

سیروس پاک فطرت نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: لایحه چگونگی حمایت از ورزش کلان‌شهر شیراز در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در چندین جلسه بررسی و برای بررسی کارشناسی به کمیته ورزشی کمیسیون ارجاع شد که پس از اصلاحات دوباره به کمیسیون ارائه شد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز گفت: پس از ارائه نظرات اعضای کمیسیون و کارشناسان مقرر شد کمیته مشترک ورزش و حقوقی به بررسی کارشناسی این لایحه بپردازند.

سیروس پاک فطرت افزود: بررسی لایحه واگذاری مدیریت سرای محله‌های شهر به سازمانهای مردم نهاد(سمن‌ها) ارجاعی از صحن شورا نیز در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

وی ادامه داد: این لایحه در صحن مطرح شده بود ولی به دلیل ابهامات موجود به کمیسیون فرهنگی ارجاع شد و در این جلسه پس از بررسی، مقرر شد به عنوان نخستین دستور کار جلسه آتی کمیسیون دوباره بررسی شود.

«سید احمدرضا دستغیب» رییس شورای اسلامی شهر شیراز نیز با اشاره به مشخص نبودن چارچوب عملکرد لایحه نحوه حمایت از ورزش کلانشهر شیراز افزود: ابتدا باید سیاست کلان کمیسیون و شورای شهر مشخص و بر اساس آن، چارچوب لایحه تعیین شود.

وی با اشاره به لایحه واگذاری مدیریت سرای محله‌های شهر به سازمانهای مردم نهاد(سمن ها) افزود: یکی از اساسی‌ترین هویت سمن‌ها اینست که وابسته به دولت نیست و به صورت مشارکت مردمی است پس باید نحوه‌ی مدیریت سرای محله‌ها، شرح خدمات سمن ها و نحوه مشارکت انها تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام /  101
1747 کلیک ها  دوشنبه, 02 ارديبهشت 1398 11:44
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط