• مدیرکل ورزش وجوانان فارس:

بدون حضورجوانان رشد توسعه جامعه امکان پذیرنخواهد بود

راستین آنلاین :مدیر کل ورزش وجوانان استان فارس گفت: بدون حضور جوانان رشد و توسعه جامعه امکان پذیر نخواهد بود. 

حیدرعلی کامیاب که صبح امروز پنجشنبه ۲۳ اسفندماه در نشست صمیمانه با سازمان های مردم نهاد جوان استان سخن می گفت:بااشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در آغاز دهه پنجم حیات انقلاب اسلامی افزود: محور این بیانیه که به گام دوم موسوم است، جوانان هستند. 
وی این محوریت را نشانه اهمیت جوانان در معادلات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت:دولت تدبیر و امید به خود می بالد که در دوران خدمت خود فضا را برای حضور بیش از پیش جوانان در عرصه های اجتماعی و اجرایی فراهم کرده است. 
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان به مبحث جوانان را متاثر از سیاست‌های دولت یازدهم و دوازدهم دانست و گفت: جناب آقای سلطانی فر با راه اندازی ستاد ملی ساماندهی امور جوانان و به تصویب رساندن طرح های مختلف در هیئت وزیران با محوریت مسائل مربوط به جوانان گام‌های بسیار خوبی برای تثبیت جایگاه جوانان در کشور برداشته است. مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برگزاری نشست اخیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان اشاره و با تاکید بر توجه ویژه استاندار فارس به حوزه جوانان از سازمان های مردم نهاد جوانان استان خواست تا با تبیین سند و چشم اندازی علمی، از ابتدای سال ۹۸ در راستای تحقق افق گام دوم انقلاب گام بردارند. 
کامیاب درادامه از افتتاح و به بهره برداری رسیدن ۵ خانه جوان در دهه سوم فروردین آتی در استان فارس خبر داد و گفت: با افتتاح این اماکن استان فارس به عنوان اولین استانی که خانه جوان را در کشور راه اندازی کرده است، صاحب هشت خانه جوان خواهد شد. 
وی درپایان ابراز امیدواری کرد تا با تحقق اعتبارات اختصاص یافته به کمپ رهبران جوان استان این کمپ که قرار است محلی برای برگزاری دوره توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد و اجرای برنامه‌های سازمان کنفرانس اسلامی باشد پیش از موعد اعلام‌شده افتتاح و به بهره برداری برسد.
انتهای پیام /  101
843 کلیک ها  پنج شنبه, 23 اسفند 1397 12:48
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا