چاپ کردن این صفحه
  • مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش کارگری برگزار می شود

راستین آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش کارگری  خبرداد.

حیدرعلی کامیاب که بعد از ظهر امروز سه شنبه 21 اسفندماه در دیدار با مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان فارس سخن می گفت با اشاره به اهمیت ورزش کارگری افزود:سلامت روح و جسم کارگران باعث ایجاد بهره وری در سازمان ها و واحد های تولیدی استان خواهد شد.

وی کارگران رامحور اقتصاد ، کار و اشتغال کشور دانست و با اشاره به توسعه سخت افزاری چشمگیر ورزش فارس در چند سال اخیر گفت:درنگاه ابتدایی این تحول تنها در حوزه ورزش به وقوغ پیوسته درحالیکه ورزش و توسعه آن در استان عامل ایجاد مشاغل فراوان و رونق اقتصادی بخش های مرتبط تولیدی بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس درادامه این دیدار که هیات امنای مجموعه ورزشی تفریحی کارگران استان نیز حضور داشتند گفت: استراتژی کشور این است که باید در بخش اقتصاد مقاومت کنیم در غیر این صورت به ریاضت اقتصادی مبتلا خواهیم شد.

کامیاب افزود:براساس همین استراتژی برنامه اداره کل ورزش و جوانان توسعه ورزش استان با تکیه بر تولیدات داخلی و با هدف درحرکت ماندن چرخ تولید با اولویت تولیدات درون استانی بوده است.

وی با اشاره به وجود پروژه های مختلف ورزشی کارگری در شهر های مختلف استان افزود:عقل سلیم حکم می کند در شهری که وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی درحال ساخت مجموعه ای بزرگ است ،وزارت ورزش مجموعه ای موازی احداث نکند.

کامیاب دربخش دیگری از صحبت هایش با تاکید مجدد بر اهمیت ورزش کاگری و تاثیر آن بر افزایش بهره وری در واحد های مختلف تولیدی و خدماتی افزود: این ارتباط مستقیم باعث می شود تاکارفرما با رغبت بیشتری امکانات ورزشی را برای کارگر فراهم کند.

دبیر شورای عالی ورزش استان از برگزاری این شورابا موضوع ورزش کارگری به ریاست استاندار فارس درآینده ای نزدیک خبرداد و افزود: اوقات فراغت در انسان مدرن امروزی روز به روز بزرگ تر می شود و به تعبیری می توان گفت یک سوم زمان طول روز هر فرد را به خود اختصاص می دهد.از طرفی اقتصاد اوقات فراغت به خصوص در بحث ورزش روز به روز در حال افزایش و بزرگ شدن است. به همین دلیل ما احساس می کنیم در جامعه کارگری کشور که جامعه مهم و تاثیر گذاری هم هست، باید توجه ویژه ای به اوقات فراغت و به خصوص فراغت ورزشی داشته باشیم.

انتهای پیام /  101
1335 کلیک ها  سه شنبه, 21 اسفند 1397 17:08
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط