چاپ کردن این صفحه
  • مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان فارس:

رشد شاخص های ورزش کارگری درچندسال اخیرچمشگیر بوده است

راستین آنلاین:مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان فارس گفت:رشد شاخص های ورزش کارگری درچندسال اخیر چمشگیر بوده است.

سهراب مختاری که بعد از ظهر امروز سه شنبه اسفندماه در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس سخن می گفت،با بیان  اینکه جمعیت بیش از 700 هزار نفری کارگران استان افزود:با برنامه ریزی های انجام شده وحکتیت های اداره کل ورزش و جوانان ،امروز ورزش کارگری استان روی پای خود ایستاده است.

وی در این دیدار که هیات امنای مجموعه ورزشی تفریحی کارگران استان نیز حضور داشتند،از به بهره برداری رسیدن 8 پروژه ورزشی کارگری در دلت تدبیر و امید در استان فارس خبرداد و افزود:22پروژه ورزشی دیگر نیز درسطح استان درحال انجام است که امیدواریم درتعامل با اداره ورزش و جوانان استان عملیات احداث آنها تسریع شود.

مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان فارس از الزام  عمرانی این اداره برای درنظرگرفتن استاندارهای مورد تایید اداره ورزش و جوانان درمراحل مختلف طراحی ،اجراوبهره برداری ازاماکن ورزش خبر داد و افزودکدر شهرهایی نظیرمرودشت و صدرا مجموعه های ورزشی کارگران می توانند بخش عمده ای از نیاز شهروندان را مرتفع سازند.

مختاری دربخش پیگری از سخنانش به عملکرد هیات ورزش های کارگری استان نیز اشاره کرد و افزود:این هیات در زمان مدیریت کنونی ورزش استان جهش قابل ملاحظه ای داشته است.

وی 28 اعزام تیم های کارگری استان به مسابقات کشوری،برگزاری حدود40رویداد ورزشی دراستان،کسب یک مدال طلا و دو نقره از مسابقات بین المللی فرانسه و توسعه ورزش کارگری در بخش بانوان را تنها بخشی از عملکرد این هیات در سال 97 عنوان کرد و افزود:در حال حاضر این هیات در قالب 26انجمن ورزشی در23 شهرستان استان فعال است.

انتهای پیام /  101
1447 کلیک ها  سه شنبه, 21 اسفند 1397 16:40
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط