چاپ کردن این صفحه
  • بازیکن تیم فوتبال فجر شهید سپاسی:

فوتبال فارس روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد

راستین آنلاین :برخی از اهالی فوتبال فارس بر این باورند که فوتبال این استان روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد.

روزهایی که به اعتقاد کارشناسان بی برنامگی عاملی شده است برای بروز برخی اتفاقات ناگوردرفوتبال استانی که روزهایی نه چندان دور در سطح اول کشور خرف های بسیاری برای گفتن داشت.

حال حاشیه های این روزهای نه چندان خوب اندک اندک صدای نسل جوان را هم درآورده است.پ

صادق رضایی از جمله  فوتبالیست های جوانی است که در این زمره قرار می گیرد.

او که اکنون بازیکن فوتبال تيم فجر شهيد سپاسي است و فوتبال حرفه ای  را از 13سالگی شروع کرده است ،سابقه بازی در رده های پایه پرسپوليس تهران،  پاس تهران، استيل اذين تهران، پرسپوليس شيراز،برق شيراز و بزرگسال بهمن و برق نوين ، قشقايي شيراز وداماش  گيلان را نیز در کارنامه دارد.

این بازیکن 29 ساله با بیان اینکه نمی خواهد به عنوان یک کارشناس اظهار نظر کند می گوید: به عنوان یک بازیکن  معتقدم فوتبال فارس روزهای خوبی رو سپری نمی‌کند.

رضایی با بیان اینکه در این استان کارشناسان و اساتید داری دانش  و علم  در زمینه فوتبال  زیاد داریم معتقد است که با بکار گیری نظرات آنها و نظارت دقیق و تجهیز کردن مدارس و آکادمی های فوتبال و بستر سازی مناسب و کمک فنی و پشتیبانی  شهرستان ها و جذب حامی مالی   قطعا حال و روز فوتبال ما بهتر خواهد شد.

او می افزاید:درصورت توجه به چنین ظرفیت هایی دوباره استان  به روزهای پر فروغ خود بر خواهد گشت ومی توانیم با کمک مسولین حسرت 6ساله تماشاچیان مشتاق و عزیز برای دیدن یک بازی لیگ برتری پایان دهیم.  

و در حال حاضر در تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي  بازی می کنم.

 رضایی توجه به مسایل فرهنگی را درکنار مباخث مرتبط با ورزش یک ضرورت برای توسعه فوتبال می داند و می گوید:قطعا پدر و مادر نقش اساسی را در تمام موفقیت ها دارند،اما در فوتبال فارس افرادی مانند كوروش حسيني پناه، جليل دوران،  اصغر اكبري،  وحيد رضايي و... برای پرورش نسل جوان زحمات زیادی کشیده اند که من هم همچون بسیاری از هم سن و سال  های خود مدیون آنها هستم.

وی البته بی حاشیه بودن تیم فجر شهید سپاسی را نیز نتیجه مدیریت خوب رسول فلاح مدير عامل باشگاه فجر شهيد سپاسي  و عباس زارع سرپرست این تيم  می داند و ابراز امیدواری می کند که با هدایت داوود مهابادي، اسماعيل زارع، سعيد غلامزاده و امين زارع ،فجرشهید سپاسی بتواند به لیگ برترباشگاه های کشور بازگردد.

انتهای پیام /  101
2473 کلیک ها  دوشنبه, 29 بهمن 1397 06:58
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط