چاپ کردن این صفحه
  • رییس مجمع مشورتی توسعه استان فارس:

عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان مصداق مدیریت جهادی درحوزه اجرایی است

راستین آنلاین:رییس مجمع مشورتی توسعه استان فارس گفت: عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان مصداق مدیریت جهادی درحوزه اجرایی است.

جواد جمشیدی که در نشست مشترک اعضای هیات رییسه این مجمع با مدیرکل ورزش و جوانان استان سخن می گفت،ضمن اشاره به توفیقات کسب شده در دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری طی چند سال گذشته توسط دو بخش مهم ورزش و جوانان استان افزود: فعالیت های پُرشتاب اداره کل ورزش و جوانان ضمن ارائه ی خدمات بسیار ارزنده، اثرات زیادی برجای گذاشته که نتیجه آن نشست لبخند امیدواری و رضایت برلب شهروندان اقصی نقاط استان است.

وی بابیان اینکه مدیریت حاکم براداره کل ورزش و جوانان استان در واقع سبکی برخاسته از تفکر بومی و متناسب با مقتضیات فرهنگی و اجتماعی است افزود: جامعه کنونی ما به شدت به این سبک مدیریتی  نیازمند است.

عضو هیات رییسه مجمع مشورتی توسعه استان های کشور، برنامه مداری، ایثار و ازخودگذشتگی، مردم گرایی، ارزش مداری، انعطاف پذیری، خودباوری، پویایی و مأموریت پذیری را از جمله عوامل موفقیت یک تیم توسعه طلب دانست و افزود:ردپای این عوامل در نوع تفکر حاکم براداره کل ورزش و جوانان و تلاش برای تسریع آن درلایه های میانی مدیریتی این اداره محسوس است.

جمشیدی با اشاره به شرایط خاص مالی حاکم بر کشور طی چند سال گذشته،حجم کارهای انجام شده در حوزه ورزش و جوانان را بی تاثیراز این محدودیت ها دانست و تصریح کرد: تیم مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان مصادیق عینی مدیریت جهادی درتوسعه سخت افزاری و نرم افزاری ورزش و مسایل مربوط به حوزه جوانان را به منصه ظهور گذاشته است.

وی ابراز امیدواری کرد تا با توسعه ارتباطات مجمع مشورتی توسعه استان با بدنه اداره کل خصوصا بخش جوانان و سازمان های مردم نهاد فعال در این حوزه بتوان از خلاقیت،انرژی و انگیزه جوانان در راستای توسعه استان استفاده کرد.

انتهای پیام /  101
1376 کلیک ها  چهارشنبه, 17 بهمن 1397 14:24
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط