چاپ کردن این صفحه

عذرخواهی مدیرکل ورزش وجوانان فارس از مردم این استان/بخش مهمی ازدستاورد های انقلاب مرهون فداکاری وایثار اصحاب رسانه است

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بابت تاخیر پیش آمده در زمان تحویل برخی پروژه های ورزشی از مردم فارس عذر خواهی کرد. 

حیدر علی کامیاب که در آستانه چهلمین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در یک کنفرانس خبری سخن می گفت، ازآماده بودن حدود 100 زمین مینی فوتبال در روستا ها خبر داد وگفت:علت تاخیر در بهره برداری این پروژه های ورزشی سرعت کم تولید کنندگان چمن مصنوعی در مقایسه با تیم عمرانی اداره کل ورزش وجوانان است. 
وی در عین حال به این نکته نیز اشاره کرد که هزینه احداث یک زمین چمن مصنوعی به دلیل فراز و نشیبهای اقتصادی از 200 میلیون به 400 میلیون تومان افزایش یافته است.
کامیاب از حضور وحساسیت اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی در رویدادهای مختلف تقدیر کرد وگفت:بخش مهمی از دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون فداکاری وازخودگذشتگی اهالی رسانه در حوزه های مختلف است. 
کامیاب بابیان اینکه هر رشد وتوسعه ای مدیون زحمات اهالی رسانه است افزود:اصحاب رسانه به عنوان چشم بینای جامعه نقش مهم، تاثیر گذار وبی بدیلی را در بالندگی انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته بازی کرده اند. 
مدیرکل ورزش وجوانان استان فارس در ادامه با اشاره به آغاز برنامه های چهلمین فجر انقلاب اسلامی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر بالغ بر 40 پروژه ورزشی در سطح استان با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان افتتاح می شود.
وی افزود: برای دهه فجر برنامه های متنوعی در بخش های ورزش و جوانان در استان فارس پیش بینی شده که بخشی از آن بهره برداری از پروژه های عمرانی خواهد بود.
کامیاب با بیان اینکه بخشی از پروژه ها شامل سالن ورزشی و زمین چمن است، گفت: مهمترین پروژه که با حضور معاون توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان افتتاح می شود، شامل زمین چمن استاندارد نی ریز با 35 میلیارد تومان اعتبار و 2 سالن چند منظوره در روستای چاه انجیر سروستان و یکی از روستاهای شهرستان نی ریز است.
او با بیان اینکه مرکز سوارکاری بخش لپویی تا 22 بهمن امکان بهره برداری دارد، گفت: این مجموعه با 4 هزار صندلی، 2 مانژ تمرین و یک مانژ مسابقه، بزرگترین مرکز سوارکاری جنوب کشور محسوب می شود.
کامیاب با بیان اینکه این مجموعه در زمینی به وسعت 2.5 هکتار در بخش لپویی زرقان احداث شده است، گفت: تلاش می کنیم این مجموعه با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شود.
او گفت: در شهرستان مرودشت، یک زمین چمن، یک سالن ورزش بانوان و خانه تکواندو به همراه جاده سلامت، آماده بهره برداری است که همزمان با مرکز سوارکاری لپویی افتتاح می شود.
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس درادامه با بیان اینکه ساخت 6 خانه جوان در این استان سال گذشته آغاز شده، گفت: امسال با توجه به تاخیری که در احداث 4 خانه جوان ایجاد شده بود، امیدواریم که 2 خانه جوان لار و داراب افتتاح شود.
کامیاب در قیاس بین سال های قبل و بعد از انقلاب، گفت: با توجه به آمارها، قیاس بین اقدامات اجرایی شده در حوزه عمران ورزش و جوانان، خصوصا در شهرهای کوچک و روستاها، قبل و بعد از انقلاب، امکان ندارد زیرا قبل از انقلاب در اغلب شهرها و تمام روستاهای استان حتی یک متر فضای ورزشی نداشتیم؛ حال آنکه امروز در بعضی روستاها سرانه ورزشی یک متر است.
دبیر شورای عالی ورزش استان از اجرای بیش از 2 هزار و 100 رویداد ورزشی در سطح استان به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.
انتهای پیام /  101
1972 کلیک ها  جمعه, 12 بهمن 1397 09:04
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط