غیرعلمی بودن برخی پروژه های ورزشی آنها را به انبارعلوفه در روستاها تبدیل کرده است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس با انتقاد از بی برنامگی در جانمایی و احداث پروژه های ورزشی در گذشته گفت: غیرعلمی بودن برخی پروژه های ورزشی درگذشته آنها را به انبارعلوفه در روستاها تبدیل کرده است.

حیدرعلی کامیاب که صبح امروز چهارشنبه دهم بهمن در نشست تخصصی کارکنان وزارت ورزش و جوانان سه استان فارس،کرمان و هرمزگان سخن می گفت،نقش دفاتر فنی ادارات کل دروزارت ورزش و جوانان را نقشی مهم و تاثیرگذارارزیابی کرد و افزود:اهمیت این نقش برلزوم ترسیم یک نگاه ویژه به این دفاترمی افزاید.

وی با اشاره به اعتبارات ورزش در حوزه عمرانی گفت:ظرفیت های خوب قانونی شرایط فعالیت عمرانی درحوزه ورزش و جوانان را با گذشته متفاوت کرده است.

کامیاب با بیان اینکه در گذشته یک اداره کل با افتتاح تنها یک پروژه عنوان دستگاه برتر رابه خود اختصاص می داد افزود:درسال جاری در فارس بیش از 100 پروژه ورزشی احداث و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس بر لزوم تقویت نیروی انسانی متخصص در بدنه دفاتر فنی ادارات کل تاکید کرد و افزود:ما برای تامین منابع انسانی در دفاتر فنی با مشکل مواجه هستیم.

وی استخدام 120 نفر درکل کشور برای پیوستن به وزارت ورزش و آنهم صرفا از جنس ورزش را ظرفیتی ناچیز برای ایجاد انگیزه در دفاتر فنی دانست و گفت:مرتفع شدن مشکل استخدام نیروهای شاغل دردفاترفنی ضمن ایجادانگیزه،بسیاری از مشکلات موجود را مرتفع خواهد ساخت.

کامیاب امنیت خاطردرنیروی انسانی را پیش نیاز بهره وری ایده آل دانست و گفت:وضعیت حقوق ومعیشت بزرگترین دغدغه نیروی انسانی در دفاترفنی است.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش میراث دار بسیاری از طرح های عمرانی نیمه تمام باقی مانده از دولت قبل بوده است افزود:حدود 280 پروژه نیمه تمام ورزشی میراث دولت قبل بود که اکنون بیش از 230 پروژه آن به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس درکناراین تعداد پروزه به بهره برداری رسیده ،بیش از 230پروژه ورزشی دیگر نیز در چهار سال گذشته در استان فارس احداث و به بهره برداری رسیده است.

کامیاب با بیان اینکه برنامه محوری اصل زیر بنایی برای احداث یک پروژه ورزشی است افزود:در دوره گذشته یک نماینده برای کسب رای دریک روستا با جمعیت زیر 1000 نفر کلنگ احداث یک سالن ورزشی را به زمین می زد که به هیچ عنوان توجیه نداشت.

وی خواستار تجدید نظردراحداث اینگونه پروژه ها شد وگفت:غیرعلمی بودن برخی پروژه های ورزشی در گذشته آنها را به انبارعلوفه در روستاها تبدیل کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس یکی ازمعضلات ادارات ورزش و جوانان در حوزه عمرانی را ناکارا بودن اینگونه سالن ها عنوان کرد و افزود:برخی از اینگونه سالن ها را هیچ کس حتی به صورت رایگان هم تحویل نمی گیرد!

کامیاب ساخت بیش از 60 پروژه ورزشی از این دست در استان فارس را هدر دادن بیت المال دانست و گفت:متاسفانه ساخت و تکمیل این پروژه ها حزو کارهای خوب یک مدیرکل مانند من محسوب می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با تقدیر از حضور خیرین در حوزه ورزش نیز گفت:حضور این گونه انسان ها یک اتفاق خوب در ورزش کشور محسوب می شود.

کامیاب به افتتاح سالن روستای بلغان شهرستان جویم با اعتبار 5 میلیارد تومان توسط خیری بنام حسن پور در یک ماه ونیم پیش اشاره کرد وگفت:ظرفیت خیرین در فارس ظرفیتی قابل اتکا و خوب محسوب می شود.

گفتنی است که در فارس 60 خیر ورزش یار حضور دارد که درچند سال گذشته بیش از 150میلیاردتومان در حوزه ورزش هزینه کرده اند.

انتهای پیام /  101
983 کلیک ها  پنج شنبه, 11 بهمن 1397 10:57
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا