45 پروژه ورزشی در دهه فجر به بهره برداری می رسد

مديركل ورزش و جوانان فارس با اشاره به افتتاح ٤٥ پروژه ورزشي در ايام دهه فجر، خاطرنشان كرد: اجراي ٧٠٠ برنامه ورزشي نيز در سراسر فارس در دستور كار قرار گرفته است .

 حيدرعلي كامياب بعدازظهر يكشنبه ٧ بهمن در شوراي ورزش فارس استان فارس، با بيان اينكه کارنامه  ورزش فارس در چهل سالگي انقلاب درخشان است افزود: علي‌رغم كاستي‌هاي زياد اما امروز حتي در دورترين نقاط فارس حداقل امكانات ورزشي وجود دارد.
وي از برگزاري دو همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگي همزمان با آغاز دهه فجر در شهرستان مرودشت و كلانشهر شيراز خبر داد و گفت: پخش زنده اين مراسم از شبكه پنج فارس و سه سيماي ملي انجام خواهد شد . 
مديركل ورزش و جوانان فارس همچنين از بهره‌برداري چند خانه جوان در ايام دهه فجر خبر داد و گفت: شش خانه جوان در دست احداث است كه نهايتا تا پايان امسال همه آنها تكميل مي‌شود و  ٤٥ خانه ورزش روستايي در روستاهاي كم جمعيت امسال به بهره‌برداري مي‌رسد .
كامياب ادامه داد: برگزاري جشنواره‌هاي بومي و محلي متنوعي در دستور كار قرار گرفته و وزارت ورزش نيز اعتبارات خاصي را براي آن پيش‌بيني كرده است.
وی برگزاری اینگونه جشنواره ها را به دلیل ماهیت خاص شان عاملی برای ایجاد شادی ونشاط در جامعه دانست. 
مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنين از ميزباني اين استان در برگزاري دو رويداد ملي اسكي قهرماني و اسكي نخبگان برتر در رده سني ١٠ تا ١٤ سال خبر داد و خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها از روز هشتم بهمن در پیست بین المللی اسکی پولادکف شهرستان سپیدان برگزار می‌‌شود.
کامیاب با یادآوری اینکه فارس می‌توان میزبان رقابت‌های ورزشی در سطح بین المللی باشد، گفت: امروز در ایجاد فضاهای ورزشی تلاش کرده‌ایم که عدالت در توزیع امکانات را رعایت کنیم.
انتهای پیام /  101
798 کلیک ها  یکشنبه, 07 بهمن 1397 23:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا