• مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

ورزش ساده ترین راه برای ایجاد نشاط اجتماعی است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با انتشار تصاویری از گردهمایی خودروهای کلاسیک شیراز درورزشگاه پارس درصفحه شخصی خود دریکی ازشبکه های اجتماعی نوشت:

«امروز علیرغم کسالتی که داشتم ،در برنامه ای که هیات موتورسواری واتومبیلرانی شهرستان شیرازتحت عنوان گردهمایی خودروهای کلاسیک شیرازدرورزشگاه پارس برگزارکرده بود بدون اطلاع قبلی و به تنهایی حضور یافتم.

حضور تعداد زیادی از علاقمندان به رشته اتومبیلرانی و خودور های کلاسیک،زمانی زیبایی این گردهمایی را صدچندان کرده بود که فضا برای حضور خانواده هانیز در این گردهمایی مهیا شده بود.

دیدن صحنه هایی که بالبخند و احساس رضایت شهروندان رنگ و بوی دلنشین تری به خود گرفته بود،باردیگر براین حقیقت صحه گذاشت که ورزش ساده ترین راه برای ایجاد نشاط اجتماعی است.

شک نکنیم که با ایجاد نشاط و شادی اجتماعی ارتقاء شاخص های مربوط به سلامت روانی ـ اجتماعی را به راحتی درجامعه لمس خواهیم کرد و حس تعلق و همبستگی اجتماعی، مسئولیت پذیری و وفاق اجتماعی، افزایش رضایت از زندگی وشغلی، پویایی اجتماعی و ... رادرجامعه تقویت خواهیم کرد.»

حیدر علی کامیاب در بخش دیگری از این پست خود درصفحه مجازی اش نوشته است:

«جامعه شاد یکی از عوامل بسیار موثر در توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است و باعث کاهش نابسامانی های خانوادگی، طلاق، افزایش میزان میل و رغبت تحصیلی و دل به کار دادن و افزایش تولید می شود.

شک نکنیم که جامعه امروز ما نیاز به باز تعریف موضوع نشاط و شادابی متناسب با نیاز امروز در چارچوب مبانی دینی دارد.»

انتهای پیام /  101
936 کلیک ها  جمعه, 05 بهمن 1397 22:54
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا