چاپ کردن این صفحه
  • مدیرکل ورزش ورزش و جوانان فارس:

یکی از چالش های اداره کل ورزش و جوانان در4 سال گذشته توزیع عادلانه سرانه ورزشی در استان بوده است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: یکی از چالش های این اداره در4 سال گذشته توزیع عادلانه سرانه ورزشی در استان بوده است.

حیدرعلی کامیاب که در حاشیه مراسم کلنگ زنی چمن مصنوعی در روستای خسویه ازتوابع شهرستان زرین دشت سخن می گفت افزود:نگاه غیر کارشناسی در گذشته باعث شده بود تاسرانه ورزشی در برخی از شهرستان های استان 2 و نیم متر و در برخی دیگرحتی یک سانتی متر هم نباشد.

وی با اشاره به محدودیت مالی این دولت گفت:تلاش ما این است که با تمام مشکلات موجود حداقل فضای ورزشی را در تتمی بخش ها و شهرستان ها ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان از مهیا بودن شرایط افتتاح نزدیک به 100 زمین چمن مصنوعی دردهه فجر در استان فارس خبر داد و افزود:بابت تاخیردرتامین چمن مصنوعی توسط تولیدکنندگان ،من از مردم عذرخواهی می کنم.

کامیاب با اشاره به اعلام آمادگی بخش خصوصی برای احداث استخر درشهرستان زرین دشت گفت:اگر درعملیات اجرایی این پروژه تاخیری صورت پذیرد،برای کم کردن تاخیر تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

دبیر شورای عالی ورزش استان ورزش را مهم ترین عامل تاثیرگذار در افزایش نشاط اجتماعی و مقابله با انحراف‌های اجتماعی دانست و گفت: با توجه به اهمیت موضوع باید به تقویت ورزش روستایی نگاه ویژه داشت.

کامیاب توسعه زیر ساخت های ورزشی در روستاها را نیازمند  برنامه ریزی اصولی و هدفمند دانست و گفت: در روستاها استعدادها و ظرفیت‌های نهفته فراوانی وجود دارد که نیازمند توجه هستند.

وی افزود: در میان روستاییان ظرفیت و استعدادهای خوبی وجود دارد و با حمایت و همراهی دهیاران و شوراهای اسلامی، گام‌های موثری را در جهت شکوفایی این استعدادها بر خواهیم داشت.

گفتنی است مدیرکل ورزش و جوانان استان در سفر یک روزه خود روز شنبه 21 دی ماه با حضور در شهرستان های داراب ،فسا و سروستان  ازمراحل ساخت سالن چند منظوره مزایجان ،زمین چمن مصنوعی شهرپیر،زمین چمن مصنوعی روستای خسویه ازتوابع شهرستان زرین دشت،سالن چندمنظوره بخش نوبندگان فساواستخرسرپوشیده دردست ساخت شهرستان سروستان بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام /  101
958 کلیک ها  یکشنبه, 23 دی 1397 10:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط