چاپ کردن این صفحه

«ورزش» دستگاه پیشرو در خدمت رسانی و ایجاد نشاط در جامعه است

راستین آنلاین:استاندارفارس گفت: «ورزش» دستگاه پیشرو در خدمت رسانی و ایجاد نشاط در جامعه است.

عنایت الله رحیمی که دردیدارمدیرکل و معاونان اداره ورزش و جوانان استان با وی سخن می گفت:با تاکید بر نقش ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی درجامعه ،افزود:دو حوزه «ورزش » و «جوانان» از جمله مباحث پراهمیت و مورد توجه ویژه درسیاست های دولت است.

وی  شادی و نشاط را به‌عنوان یک نیاز طبیعی جزئی از هیجانات مثبت و تأثیرگذار انسان برشمرد و گفت: ورزش یکی از راه های صحیحی  است که می توان از طریق آن به این نیاز و هیجان  پاسخ داد.

رئیس شورای برنامه ریزی استان فارس ،جامعه افسرده را جامعه بدون انگیزه برای انجام کارهای بزرگ و تاثیرگذار دانست و با اشاره به نقش ورزش درتامین سلامت روان جامعه افزود: افسردگی نتیجه‌ی ناامیدی و نداشتن نشاط و شادی است و اجتماعی در آن شادی و نشاط نباشد جامعه‌ای توسعه‌یافته نیست.

رحیمی دربخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به حجم اقدامات  عمرانی انجام شده در حوزه ورزش دراستان ، خواستار برنامه ریزی جهت معرفی استان فارس به عنوان مرکزی معین برای جام جهانی فوتبال درسال 2022 و میزبانی از دیگر رویدادها و تورنمت ها شد و افزود:باید دریکی دو سال آینده  تمرکز فعالیت های عمرانی براتقاء سطح کیفیت و استاندارد سازی امکانی همچون مجموعه بزرگ پارس و ورزشگاه 6 هزار نفره معطوف شود.

وی خواستار افزایش سطح همکاری های متقابل دو اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری با اداره ورزش و جوانان درجهت توسعه توریسم ورزشی شد و گفت:باید برنامه ای مشترک توسط این دو اداره و در راستای توسعه صنعت توریسم ورزشی با چشم انداز تحقق در سال 2022 تهیه و تدوین شود.

استاندارفارس برگزاری جام جهانی فوتبال در کشور قطر را یک فرصت ویژه برای استان فارس دانست و گفت:در کنار تجارومهندسان ،ورزش نیز باید از این فرصت استثنایی بهره مند شود.

رحیمی برگزاری اردو و دیدارهای دوستانه تیم های شرکت کننده در جام جهانی،اقامت تیم ها و هوادارانشان در استان فارس، در طول برگزاری مسابقات  و...را از جمله راهکارهای استفاده ازاین فرصت دانست و گفت : ضمن تکمیل زیرساخت ها ی ورزشی و گردشگری باید از فرصت های تبلیغاتی موجود جهت معرفی ظرفیت های استان به شرکت کنندگان و برگزارکنندگان این مسابقات و مسابقات دیگر بین اللملی استفاده کرد.

وی دربخش پایانی صحبت هایش «نیرو پروری» رایکی دیگر از وظایف اداره کل ورزش و جوانان دانست و ضمن اشاره به جامعه جوان استان به عنوان جامعه هدف این اداره کل گفت:باید در کنار تربیت و معرفی قهرمانان ،از تمام ظرفیت ها برای معرفی مدیران جوان،خلاق و با انگیزه به جامعه نیز استفاده کنیم.

انتهای پیام /  101
1410 کلیک ها  چهارشنبه, 19 دی 1397 09:12
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط