• مدیرکل ورزش وجوانان فارس:

قطار توسعه ورزش فارس از حرکت نمی ایستد

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در طول ۴۰ سال گذشته مشکلات اقتصادی فراوانی را تجربه کرده ایم اما این مشکلات نمی تواند باعث توقف قطار توسعه ورزش فارس شود. 

حیدر علی کامیاب که در نشست مشترک با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و مدیران ستادی این اداره کل درلامردسخن می‌گفت، با اشاره به در پیش بودن فصل چهلم انقلاب افزود: پس از پیروزی انقلاب بدخواهان با ترسیم نقشه های متعددقصد شکست این حرکت عظیم مردمی را داشته‌اند که در ادوار مختلف با شکست مواجه شدند. 
وی تحمیل جنگ هشت ساله، ترور شخصیت های تاثیر گذار نظام، طراحی تحریم های مختلف، بدعهدی غرب و در رأس آن آمریکا و... را تنها بخشی از تلاش بدخواهان نظام جمهوری اسلامی برای شکست انقلاب اسلامی دانست و گفت: پیروزی انقلاب مردمی سال ۵۷ به رهبری امام خمینی(ره) بسیاری از معادلات دنیا را برهم زد،از این رو برخی بر آن شدند تا با هر وسیله ای این انقلاب و نظام نشأت گرفته از آن به نتیجه نرسد. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس تصریح کرد:توطئه های شکل گرفته از سوی آنها نه تنهاموجب شکست این انقلاب نشد، بلکه باعث شد تا مردم ایران روی پای خود ایستادن را تجربه کنند و طعم استقلال را بچشند. 
کامیاب دربخش دیگری از صحبت هایش  با اشاره به قرار گرفتن در فصل تنظیم و تصویب بودجه سال ۹۸ گفت: برخی  بر این باورند که بودجه سال آینده یک بودجه انقباضی است اما در همین بودجه به اصطلاح انقباضی نیز سهم ورزش از ۲۷ صدم درصدمالیات بر ارزش افزوده پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه با رشد ۳۶ درصدی مواجه شده است. 
وی با اشاره به توسعه سخت افزاری و توجه نرم افزاری دولت به امر ورزش گفت: با توجه به اینکه بخش عمده ای از جامعه هدف ورزش را جوانان تشکیل می دهند دولت توجه ویژه ای به این بخش دارد. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس توجه دولت یازدهم و دوازدهم به ورزش را به اندازه سه دهه پیش از آن دانست و افزود:این توجه به این علت است که ورزش می تواند عامل مهمی در افزایش همگرایی در جامعه باشد. 
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس درادامه ورزش را عامل مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: ورزش یکی از شاخص ترین موضوعات اجتماعی است که توجه جدی به آن موجب کاهش های اجتماعی می‌شود. 
کامیاب هدف دولت از توسعه ورزش همگانی را کم کردن آثار سوء آسیب‌های اجتماعی و در نتیجه ایجاد جامعه ای با نشاط عنوان کرد و افزود:نگاه دولت به امر ورزش با درنظرگرفتن عدالت اجتماعی باعث شده تا تلاش برای پیشرفت و توسعه ورزش در نقاط مختلف استان بسیار سریع تر از گذشته انجام شود. 
وی با اشاره به تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در جنوب استان فارس گفت: قرار نیست با اتمام و به بهره برداری رسیدن این پروژه ها کاردستگاه ورزش در لامرد و مهر تمام شود.
 مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ورزش را به دلیل نقش آن در زندگی جوانان حوزه مهم و تاثیرگذار در تصمیم گیری های مدیران دانست و گفت: با اتمام پروژه های نیمه تمام در این دو شهرستان وبا در نظر گرفتن سند چشم انداز و طرح آمایش سرزمینی، پروژه‌های دیگری جهت استفاده مردم جنوب فارس  تعریف و شروع به کار خواهد کرد. 
کامیاب در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به معرفی استاندار جدید فارس انتصاب یک مدیر با تجربه بومی را برای در اختیار گرفتن سکان داری استان به فال نیک گرفت و افزود:باید از فرصت حضور یک استاندار بومی برای اثبات شایستگی های مردم فارس استفاده کنیم.
انتهای پیام /  101
860 کلیک ها  پنج شنبه, 13 دی 1397 07:49
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا