• شهردارمنطقه پنج شیراز:

زیرساخت های موجود درمنطقه برای توسعه ورزش همگانی فراهم است

راستین آنلاین:شهردارمنطقه 5 شیراز گفت: زیرساخت های موجود دراین منطقه برای توسعه ورزش همگانی فراهم است.

مسعود طهماسبی که در نشست مشترک با با مدیرکل ورزش و جوانان فارس سخن می گفت،اتفاقات چند سال اخیر در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری ورزش استان را بی سابقه و مایه آبرو داری برای فارس دانست و افزود:نقطه اوج این افتخار آفرینی کسب مدال های رنگین از مسابقات آسیایی ،پاراآسیایی و المپیک جوانان بود.

وی دربخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به نگاه ویژه شهردار شیراز به توسعه ورزش درمناطق مختلف شهر، ازآمادگی شهرداری منطقه 5 جهت انعقاد تفاهم نامه با اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد و افزود:وجه مشترک شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان تلاش برای فراهم سازی زیر ساخت های لازم برای توسعه سلامت شهروندان است.

شهردار منطقه 5شیراز با بیان اینکه تحقیقات نشان می‌دهد که نزدیک بودن امکان ورزشی به محل سکونت شهروندان و همچنین آگاهی مردم از اینکه برنامه ورزشی چه موقع، کجا و با چه هزینه‌ای برگزار می‌شود، مشارکت آنها رادرفعالیت های ورزشی  افزایش می‌دهد افزود: استرس و اضطرابی که در شهر به شهروندان وارد می‌شود خطر ابتلاء به افسردگی، دیابت، فشارخون، حمله قلبی و بسیاری از بیمارهای دیگر را افزایش می‌دهد از این رو وظیفه مدیران شهری به حداقل رساندن آثار سوء این آسیب هاست.

به اعتقاد طهماسبی توسعه ورزش همگانی می تواند راحت ترین و درعین حال کم هزینه ترین راه مقابله با این آسیب ها باشد.

انتهای پیام /  101
1194 کلیک ها  چهارشنبه, 21 آذر 1397 06:57
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا