• سرپرست هیات ژیمناستیک استان فارس:

«کیخا»همواره به رعایت اخلاق در ورزش پایبند بوده است

راستین آنلاین:سرپرست هیات ژیمناستیک استان فارس گفت:«سعید رضا کیخا» همواره به رعایت اخلاق  در ورزش پایبند بوده است.

ساسان مبینی دهکردی که شامگاه شنبه 10 آذر درمراسم تجلیل از کیخا سخن می گفت افزود:حضور درسطح اول ژیمناستیک جهان ، کسب افتخارات فراوان و فعالیت حرفه ای در حوزه ورزش هم مانع از آن نشده تا «سعید رضا کیخا» از دایره اخلاق و مروت خارج شود.

وی دربخش دیگری صحبت هایش با یاد کردن از «نادر توانا»رئیس فقید هیات ژیمناستیک استان ،دوران مسئولیت  مرحوم توانا را دوران معرفی بیش از پیش ورزش ژیمناستیک به نوجوانان و خانواده هاداست و افزود:پاسخ گویی به موج اشتیاق و اسقبال از این ورزش توسط نوجوانان نیازمند تامین سخت افزارهای لازم است.

سرپرست هیات ژیمناستیک استان فارس با اشاره به حضور شمار زیادی از نوجوانان علاقمند به این ورزش در خانه ژیمناستیک استان گفت:درخشش یک قهرمانان در سطح ملی و بین المللی عامل مهمی در جذب این نوجوانان به این ورزش زیبا است.

مبینی دهکردی  درخاتمه ازحمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان از ورزش ژیمناستیک تقدیر کرد و خواستار اختصاص بودجه ای مناسب جهت توسعه و خرید ادوات آموزشی و تمرینی این رشته و همچنین توسعه ی سخت افزاری تالار اختصاصی ژیمناستیک استان شد.

انتهای پیام /  101
2044 کلیک ها  یکشنبه, 11 آذر 1397 14:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا