• مدیرکل ورزش و جوانان:

پنج روستای دیگر شهرستان شیراز صاحب زمین چمن می شوند

راستین‌آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس از آغاز عملیات احداث 5 زمین چمن روستایی در شهرستان شیراز خبر داد.

حیدرعلی کامیاب با اشاره به نشست مشترک وزیر ورزش و جوانان با مسعود رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت:در این نشست مباحث بسیار خوبی در حوزه جوانان و ورزش مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وی با اشاره به نگاه مشترک طرفین حاضر دراین نشست به دو مقوله ورزش و جوانان افزود:تعامل مجلس با دولت یکی از عوامل موفقیت ورزش در دو سال گذشته بوده است.

دبیر ستاد ساماندهی جوانان استان فارس مسائل مربوط به جوانان و آسیب های اجتماعی که متوجه این نسل می شود را یکی از موضوعات مهم ومورد توجه وزارت ورزش و جوانان دانست و گفت:هرچند موازی کاری در حوزه جوانان، بخش عمده ای از انرژی و توان دستگاه ها را برای برنامه ریزی درحوزه جوانان هدرمی دهند ،اما وزارت ورزش و جوانان بادراولویت دادن بحث جوانان اقدامات بسیار خوبی را برای مرتفع شدن بخشی از مشکلات این نسل انجام داده است.

کامیاب توجه به هویت نسل جوان را سدی مقابل بروز و شیوع آسیب های اجتماعی در جامعه دانست و افزود: در شرایط کنونی  بین رشد و بلوغ جنسی جوانان و پذیرش مسئولیت های اقتصادی و اجتماعی فاصله وجود دارد و مسائلی چون اوقات فراغت، بحران هویت، مسائل اشتغال، ازدواج، ادامه تحصیل و بزهکاری و آسیب های اجتماعی متوجه قشر جوانان می شود ،اتفاقاتی که به اعتقاد وی  نیازمند چاره اندیشی، برنامه ریزی و ارائه راهکار است.

انتهای پیام /  101
1072 کلیک ها  چهارشنبه, 07 آذر 1397 09:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا