چاپ کردن این صفحه

فارس بزودی صاحب یک ورزشگاه بزرگ و بین المللی در رشته سوارکاری می شود

راستین‌آنلاین:رئیس فدراسیون سوارکاری کشور به همراه مدیر کل ورزش و جوانان فارس و اعضای هیات سوارکاری از مجموعه در حال احداث سوارکاری لپویی بخش زرقان بازدید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در حاشیه این بازدید گفت:این باشگاه زیبا و منحصر به فرد که تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است دراینده ای نزدیک توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد .

حیدرعلی کامیاب این باشگاه سوارکاری را درسطح کشور بی نظیر توصیف کرد و افزود:این باشگاه بین المللی از استاندارد روز دنیا برخوردار است در سالهای آینده می تواند میزبان بسیاری از رقابتهای مختلف سواری بین المللی و کشوری باشد .

وی  گفت : بدلیل علاقه زیادی که جوانان به اسب سواری دارند و عدم زیر ساختهای لازم برای تفریح مردم ، تصمیم گرفتیم یک مکان بزرگ با همه امکانات برای سوارکاری ساخته شود که در آینده علاوه بر آموزش و ایجاد شادی و نشاط مردم ، بتوانیم بیشترین میزبانی های جهانی و کشوری را در شیراز برگزار کنیم .

کامیاب خاطرنشان کرد : از زمانی که کلنگ این باشگاه به زمین خورده  بی وفقه کارهای عمرانی آن انجام شده است و انشالله بزودی افتتاح می شود.

گفتنی است این ورزشگاه بین المللی در لپویی ازتوابع بخش زرقان شیراز درحال ساخت است که براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا پایان سال توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح و به بهره برداری برسد.

انتهای پیام /  101
5944 کلیک ها  یکشنبه, 04 آذر 1397 06:26
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط