• مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

استان فارس ظرفیت های لازم را برای میزبانی از 48 رشته ورزشی درابعاد جهانی داراست

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: استان فارس ظرفیت های لازم را برای میزبانی از 48 رشته ورزشی درابعاد جهانی داراست.

حیدرعلی کامیاب که شامگاه شنبه سوم آدرماه در مراسم اختتامیه مسابقات جهانی رزم سواره درشیراز سخن می گفت،بااشاره به توسعه چشمگیر زیرساخت های ورزشی در استان فارس طی ۴ سال گذشته افزود: خوشبختانه درطول این مدت اقدامات خوبی در راستای توسعه همه جانبه ورزش درای استان صورت گرفته است به همین منظور در تلاش کردیم تافارس   به عنوان یکی از قطب های ورزش کشور در بحث میزبانی های مطرح باشد.

وی ضمن خوش آمد گویی به میهمانان داخلی و خارجی این رویدادبزرگ ورزشی خظاب به رئیس فدراسیون جهانی این رشته ورزشی و دیگر میهمانان خارجی گفت:استان فارس با تاریخ و تمدنی کهن ، تنوع آب و هوایی وجغرافیایی منحصر به فرد می توانددرطول 4 فصل سال میزبان مسابقات مختلف درسطح بین المللی و جهانی باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس مسابقات دو ماراتن،جام جهانی کشتی،مسابقات جهانی اسکواش،مسابقات جهانی دارت،رالی خاورمیانه،نشست روسای فدراسیون های جهانی اسکی دنیا،مسابقات زیبایی اسب و پایتختی جوانان جهان و برگزاری 8 فستیوال جهانی دراین حوزه با میزبانی از بیش از2 هزار جوان از کشورهای جهان اسلام را تنها بخشی از علمکرد این استان در حوزه برگزاری رویدادهای بین المللی عنوان کرد و گفت:این آمادگی را داریم تا در سال آینده نیزبرای بار دوم میزبان مسابقات جهانی رزم سواره در شیراز باشیم.

کامیاب ظرفیت های گردشگری فارس،را از نقطه قوت این استان در زمینه میزبانی مسابقات بین المللی برشمرد و افزود:می توان به جرات گفت که سفر فارس با دارا بودن اماکن تاریخی ،گردشگری،فرهنگی ،مذهبی و مناظر ونقاط طبیعی منحصر بفرد آرزوی هر فردی در سطح جهان باشد و این ظرفیت ها بر ویژگی و جذابیت های این استان پهناور برای میزبانی از رقابت های مختلف ورزشی افزوده است.

وی با درپایان از برنامه ریزی های فدارسیون  وهیات سوارکاری و همکاری نهادها و سازمان های مختلف نظیر استانداری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس،دستگاه های انتظامی و امنیتی و همچنین اصحاب رسانه که در برگزاری مطلوب این دوره از مسابقات همکاری های لازم را با تیم اجرایی این رویدادانجام دادند تقدیر و تشکر و کرد.

انتهای پیام /  101
1398 کلیک ها  یکشنبه, 04 آذر 1397 06:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا