قضاوت داورشیرازی درمسابقات فوتبال 7نفره قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

راستین آنلاین:داورشیرازی مسابقات مسابقات فوتبال 7نفره قهرمانی آسیا و اقیانوسیه را قضاوت می کند.

مهدی جعفری داور جوان شیرازی دراین خصوص  گفت: فوتبال هفت نفره نوعی از بازی فوتبال است که برای افراد مبتلا به فلج مغزی و ناراحتی‌های عصبی شامل سکته مغزی و آسیب مغزی پس از حادثه طراحی شده است.

وی با بیان اینکه فوتبال 7نفره توسط فدراسیون جهانی ورزش‌های فلج مغزی (CP-ISRA) سازماندهی می‌شود و بر اساس قوانین فیفا طراحی شده است افزود:در این ورزش هر بازی از دو نیمه ۳۰ دقیقه‌ای و یک وقت استراحت ۱۵ دقیقه تشکیل شده است.

جعفری ادامه داد: رقابت‌های فوتبال 7 نفره قهرمانی آسیا و اقیانوسیه سال 2018 از امروز شنبه سوم آذر ماه در جزیره کیش آغاز می‌شود و تیم‌های ملی استرالیا و کره جنوبی، امروز ساعت 15 در نخستین دیدار این مسابقات، به مصاف هم می‌روند.

این داورجوان افزود:مراسم افتتاحیه، امروز ساعت 17 و دومین دیدار این رقابت‌ها نیز، بین تیم ملی کشورمان و تایلند در ساعت 18 برگزار خواهد شد.

گفتنی است این رقابت‌ها با حضور تیم‌های ملی استرالیا، اردن، ایران، تایلند و کره جنوبی تا 8 آذر ادامه خواهد داشت و تیم قهرمان سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019 اسپانیا را کسب می‌کند.

انتهای پیام /  101
1162 کلیک ها  شنبه, 03 آذر 1397 18:12
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا