چاپ کردن این صفحه
  • مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

زیرساخت ها برای حضور و حمایت از بخش خصوصی درورزش فراهم شده است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش وجوانان فارس گفت: زیرساخت ها برای حضور و حمایت از بخش خصوصی درورزش فراهم شده است.

حیدرعلی کامیاب که شامگاه جمعه دوم آذرماه در حاشیه مسابقات فوتسال روستاهای بخش مرکزی شیرازدرکیان آباد سخن می گفت،با اشاره به برگزاری این مسابقات در مکانی متعلق به بخش خصوصی افزود: سرمایه‌گذاری ورزشی ازلحاظ اقتصادی ضریب بازگشت سرمایه زیادی دارد و کمتر از سه سال سرمایه‌گذاری محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش اداره کل توزیع عادلانه فضاوامکانات ورزشی در تمام نقاظ استان است افزود:شهرستان شیراز نیز این قاعده مستثنی نیست .

دبیرستادعالی ورزش استان توسعه ورزش در مناطق مختلف خصوصا روستا ها را پراهمیت و راهکاری برای کشف استعداد در رشته ای مختلف دانست و گفت: با برنامه ریزی انجام شده، تربیت مربی در روستاها برای توسعه ورزش نیز در کنار ورزش همگانی در نظر گرفته شده است.

کامیاب آسیب های اجتماعی و راهکارهای مقابله با آنها را یکی از دغدغه های جدی اداره کل ورزش و جوانان فارس دانست و با بیان اینکه ورزش راه بسیار مطمئنی برای مقابله با این آسیب ها ست گفت: جوانی که بخشی از زمان خود را به ورزش اختصاص داده و با ورزشکاران تعامل و رفت و آمد می‌کند، به طور قطع کمتر از دیگران به دام آسیب هایی نظیر اعتیاد می‌افتد.

وی جوانان ساکن در مناظق کم برخورداررا بیش از دیگران در معرض آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها دانست و افزود:

بایددرشهرستان ها با افزایش تعامل بین دستگاهی  به صورتی برنامه‌ریزی کرد که امکانات ورزشی در این مناطق بیش از گذشته درذسترس جوانان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس  با اشاره به این که نگاه دولت  به ورزش در راستای اخلاق مداری و توزیع عادلانه امکانات بوده است تاکید کرد:پرچند سال اخیر برای ورزش مناطق محروم و حاشیه نشین برنامه ریزی خوبی انجام شدکه حاصل آن ساخت صدها پروژه ورزش روستایی در نقاظ مختلف استان است.

انتهای پیام /  101
1360 کلیک ها  شنبه, 03 آذر 1397 09:24
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط