هدف از گسترش برنامه های ورزش همگانی ایجاد نشاط،همدلی و توسعه سلامت جسمی و روحی درجامعه است

راستین آنلاین:رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان شیراز گفت: هدف از گسترش برنامه های ورزش همگانی ایجاد نشاط،همدلی و توسعه سلامت جسمی و روحی درجامعه است.

بهتاش فضلی که صبح امروز جمعه در حاشیه پیاده روی عمومی که به همت شهرداری منطقه 5  شیراز برگزارشده بود،با خبرنگاران سخن می گفت افزود: توسعه ورزش همگانی در جامعه آسیب‌های اجتماعی را کاهش می دهد و با توسعه آن در تمامی نقاط شهر بویژه مناطق محروم با کمترین هزینه می توان از آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد.

وی با تقدیر از همکاری های گسترده شهرداری منطقه 5 شیرازبا جامعه ورزش و حمایت شهرداراین منظقه ازتوسعه ورزش افزود: توسعه‌ی ورزش‌های همگانی در شرایطی که بی‌تحرکی و مشکلات و بیماری‌های ناشی از زندگی شهری، سلامتی بسیاری از شهروندان را تهدید می‌کند، می‌تواند راه حلی برای کاهش مشکلات ناشی از زندگی شهری باشد.

رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان شیرازحضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در این پیاده روی را نشانه حمایت این اداره ازتوسعه ورزش همگانی در شهرستان شیراز دانست و افزود: هدف از همگانی یا عمومی کردن ورزش در جامعه، «حفظ سلامت جسمی و روحی و ایجاد نشاط و شادابی و استفاده‌ی مطلوب از اوقات فراغت و نیز ایجاد زمینه‌ی تفریحات سالم برای آحاد مردم» است.

فضلی با بیان اینکه درچند سال گذشته فرهنگ‌سازی درباره اهمیت و ضرورت ورزش در جامعه سیر رضایت بخشی داشته است، افزود:صداو سیمای مرکز فارس، رسانه های مکتوب،خبرگزاری ها، سایت‌ها و پایگاه های خبری معتبر در شبکه‌های اجتماعی مختلف و اهتمام مدیریت کلان ورزش استان به توسعه نرم افزاری و سخت افزاری ورزش سبب توجه مردم و مسئولان و در نتیجه پیشرفت کمی و کیفی در حوزه ورزش استان شده است.

وی درپایان ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت بیش از پیش دیگر دستگاه ها درآینده ای نزدیک شاهد توسعه کمی وکیفی برنامه های همگانی در حوزه ورزش باشیم.

انتهای پیام /  101
2060 کلیک ها  جمعه, 02 آذر 1397 13:46
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا